петък, 5 февруари 2016 г.

Batiste Fragrance Fresh сух шампоан за всички видове коса

Не знам дали се дължи на стреса покрай изминалата ми сесия, ,хормонални проблеми или непоносимост към някой шампоан, но косата ми през изминалите седмици започна да се омазнява супер бързо и това меко казано ме притесни, а и постави в доста некомфортно положение.И мисля, че всяка дама е имала период, през който просто е невъзможно да поддържа косата си постоянно чиста.Освен това знаете, че честото миене на косата уврежда скалпа и я кара да се омазнява още по-бързо.Аз съм на този принцип от години и мия косата си най-много два пъти седмично и никога не съм имала проблем с омазняването, но какво казах само допреди няколко седмици.Започна едно много неприятно замърсяване, което се появяваше буквално часове, след като съм излязла от банята.Още повече си личеше и след изправянето на косата ми, което з амен е задължително, защото типа на косат ами не позволява да се появявам сред хора без прилагането на тази процедура.За щастие моят верен приятел - сухият шампоан на Batiste отново ми се притече на помощ.
Всъщност използвам сухите шампоани на Batiste, откакто официално започнаха да се внасят в България.Разликата този път е, че заложих на по-различна разновидност - Batiste Fragrance Fresh сух шампоан за всички видове коса, който за моя радост се оказа още по-успешен от предишния ми. Сдобих се с този шампоан в разгара на сесията ми, когато имах време едва да си взема бърз душ всеки ден, а за косата отделях само по максимум два дни седмично, защото нямах време да се погледна в огледалото, а за изправяне на косата и дума да не става.Затова главният ми помощник беше сухият шампоан.
Шампоанът е в класическата опаковка на шампоаните, която според мен е доста успешна, изчистена, но същевременно симпатична и забавна.Количеството от 200 мл на мен лично ми стига за 2-3 месеца без никакъв проблем, въпреки че го използвам през 2 дни за спасяване на третия ден на косата ми и понякога за придаване на обем.Това, което ми направи впечатление е, че тази разновидност прави косата доста по-бяла отколкото другите.Това разбира се може да се избегне чрез впръскване от по-голямо разстояние или както е написано и на опаковката - от 30 см.
Процедурата е стандартна както при всички сухи шампоани - впръсквате, втривате с пръсти и чудото е готово - имате чиста и обемна коса за секунди.

Всички разновидности на шампоаните Batiste можете да намерите на www.enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар