вторник, 1 март 2016 г.

BHcosmetics 26 Color палитра сенки за очи и ружове

Няма нужда да ви говоря отново какъв почитател съм на продуктитена bh cosmetics откакто благодарение на www.enzo.bg са достъпни на нашия пазар.Още повече, че са и на сравнително ниски цени имайки предвид доброто им качество.Последната ми придобивка от марката е палитрата BHcosmetics 26 Color палитра сенки за очи и ружове, която както се подразбира от оригиналното име съдържа 26 цвята сенки и руж.Аз бях привлечена по-скоро от цветовете на сенките, но и ружовете не са за подценяване, та нека да ги разгледаме по-подробно.
Сенките са 21 цвята и съответно ружовете са 5.
Сенките на допир са меки, не се прашат, когато се взимат с четка и са сравнително пигментирани.Само пет цвята са матирани, останалите имат бляскави частици, но не са прекалено големи и дразнещи.Някои от цветовете са доста сходни на пръв поглед, но когато се разнесат върху окото си проличава разликата в нюансите.Както се разбира и от името на палитрата, е наблегнато на неутралната гама, но моето внимение спечелиха точно цветовете, които не се вписват в това описание, а именно такива в розовите и лилави нюанси, които според мен стоят много добре и на сини, и на зелени и на кафеви очи.Повече е наблегнато на неутралните цветове към по-златната гама и леко червеникави кафеви тонове, които аз също много харесвам да използвам.Матовите цветове са типичните кафеви нюанси, които се използват във всякакъв тип гримове и един невероятен тъмнолилав цвят, с който нямам търпение да експериментирам, защото наистина е самата красота.Освен това се открояват и прасковени нюанси, които ако бяха матови щях да бъда много по-щастлива, нооо ще го преживея.
Ружовете ще ги опиша по-подробно, тъй като са по-малко на брой.Започвам от ляво:
Първият цвят е подходящ по-скоро за използване като пудра или за изсветляване при контуриране на лицето.Матов е и бяга по-скоро към прасковената гама в палитрата, но при нанасяне изглежда доста по-светла.
Вторият цвят е по-кафеникав, който при по-светла кожа може да се използва за контуриране, отново матов.
Третият цвят, отново матиран, вече може да се изпоплзва точно по предназначение и е много красив.Бих го описала като пепел от рози в по-тъмната гама.
Следващият цвят е единственият перлен, като според мен е блестящате версия на предишния цвят, макар и в палитрата да изглеждат много различни.
Последният цвят, отново матиран е много красив лилав цвят, който изисква малко смелост, за да се носи, но според мен на малко по-мургави дами ще стои много добре.

Палитрата е стандартната за марката - матирана черна и пластмасова.Според мен стабилна и достатъчно надеждна за пътуване.Още повече, че съдържа нюанси, които могат да се използват и при дневен, и при вечерен грим.

Няма коментари:

Публикуване на коментар