вторник, 1 март 2016 г.

Estée Lauder Matte Perfecting Primer основа под фон дьо тен

От доста дълго време съм в търсене на база за матиране на лицето от по-високия клас или по-скоро такава, коятода задържа грима по-дълго на лицето ми, за да я използвам при по-специални събития.След дълго търсене из www.enzo.bg се спрях на Estée Lauder Matte Perfecting Primer основа под фон дьо тен и след няколко използвания вече съм готова да ви споделя мнението си за този продукт.
От стандартната, изключително луксозна според мен картонена кутийка на Estee Lauder, излиза също толкова луксозната тубичка с продукта.Наистина този път ми направи страхотно впечатления самата опаковка, защото е семпла, в телесен цвят и със златисти надписи и капачка.Това няма никакво значение за качеството, но да не забравяме, че и опаковката продава, а тази определено си заслужава.
Количеството е 30 мл.Базата пристига под формата на емулсия, която мен ме изненада, защото обикновено матиращите бази са или с консистенция на гел или с такава на пяна.Тази основа е сравнително течна, която е прави доста по-удобна за носене, не се усеща като силикон върху лицето и не натежава.

Не са нужни никакви четки, гъбички или каквито и да е било други средства за нанасянето й, защото консистенцията позволява изключително лесно нанасяне дори с пръсти, което на мен лично ми е и най-удобно.Това, което ми направи впечатление е бързината, с която се матира кожата след нанасянето - за секунди влажната на допир от нанасянето кожа става кадифено матирана и честно казано си направих навик да си докосвам кожата пак и пак след нанасянето на тази база...просто като с магия прави кожата перфектна.И все пак аз изчаквам няколко минути преди да пристъпя към следващия етап от грима, а именно фондьотена, за да има базата достатъчно време да придаде ефекта си на кожата.Както знаете целта на основата за грим е да е бариера между кожата и самия грим и да удължи дълготрайността на продуктите нанесени върху нея.И точно този продукт си върши перфектно работата и конкретно като матираща база.Освен всичко останало запълва и порите, което има голямо значение за осъвършенстване на гримираното лице.Подходяща е за нанасяне и по цялото лице, и в зоните където имате нужда.Аз лично я използвам по втория начин - нанасям матираща база само в Т-зоната и бузите, където имам пори, а в останалите части на лицето нанасям озаряваща такава.Matte perfecting базата на Estee Lauder е подходяща за всички типове кожа, но мисля, че дамите със смесена към мазна кожа ще я харесат особено много.

Няма коментари:

Публикуване на коментар