вторник, 1 март 2016 г.

Nars Make-up течен фон дьо тен за озаряване на лицето

Всички дами знаят колко е труден изборът на подходящ фондьотен - от една страна съобразявайки се с типа на кожата, от друга улучването на точният цвят.Макар да се занимавам с гримове вече няколко години и аз имам същите затруднения и честно казано бях си обещала да поддържам броя на фондьотените в колекцията си минимален и покупката на продукта, за който ще ви говоря въобще не беше планирана.Но чух толкова много хвалби за Nars sheer glow, видях толкова хубави ревюта, че беше невъзможно да не го пожелая...и го получих благодарение на www.enzo.bg
Фондьотенът е в стандартно стъклено шишенце от 30 мл. Има два капака - единят е класическият, който всички такива продукти притежават, а другият е развинтва.Това е може би минус за повечето потребители - липсата на помпа, която така или иначе може да се поръча отделно, но за мен лично това не е ниакъв проблем, защото така или иначе обичам да нанасям базите си на лицето с пръсти.
Друг от проблемите, който преживях с Sheer glow е прекалено бързата продажба в сайта.Дебна наличието на подходящ за мен цвят от месеци!Това естествено се дължи на факта, че е желан продукт и е на още по-достъпна цена.
Да започнем по същество: противно на името си, това в никакъв случай не е овлажняващ или блестящ фондьотен, по-скоро бяга към матиращите, но това не значи, че не е подходящ за суха кожа.Искам да кажа, че балансира между няколко завършека.Консистенцията е сравнително течна и се нанася изключително лесно, най-добре с четка с по-гъсти косми.
Една от "чертите" на този продукт, която го прави така желан е покривността и издръжливостта му.Наистина дава страхотно покритие без да стои като маска и без да се усеща тежко на лицето и издържа до 12 часа!Кой би отказал такива привилегии?! Ето защо това напоследък е единственият фондьотен, който предпочитам за по-официални събития или ако ми се налага да съм навън от сутрин до вечер.

Моят цвят е Siberia, който е изключително светъл тон, но за моя радост ми пасна перфектно.Е, вярно, че лятото няма да мога да го използвам много-много, но без това според мен това е продукт по-подходящ за пролетта и есента, тъй като нито изсушава, нито овлажнява кожата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар