петък, 5 февруари 2016 г.

Makeup Revolution Ultra Contour палитра контури за лице

Напоследък слабото ми място при грим продуктите са палитрите от всякакви видове - сенки, ружове, червила, но най-много погледа и вниманието ми привличат така наречените палитри за скулптуриране на лицето.Много марки - от най-скъпите до най-достъпните предложиха свои варианти, някои доста успешни, други не чак толкова, но истината е, че тези продукти предизвикаха бум в света на гримовете по цял свят.Днес ще си говорим за един такъвпродукт - Makeup Revolution Ultra Contour палитра контури за лице.Този бранд ми стана един от любимите напоследък заради голямото разнообразие от качествени продукти и то на едни от най-достъпните цени на пазара в момента.Особено палитрите им са чудесни и лично аз съм им голям фен.

Палитрата за скулптуриране на лицето съдържа общо 8 прахообразни продукта с общо количество 13 грама.Поставени в стандартната кутия от черна стабилна пластмаса пудрите са защитени при пътувания, по които със сигурност ще искате да ги вземете, защото пътуванията означават снимки, а кой не би искал прекрасно подчертани извивки по лицето си на снимки?

Първият цвят е почти млечно бял, подходящ да изсветлявате зоните като носа, средата на челото и скулите при самото "овалване" на лицето.

Следва моят любим за използване цвят - жълтеникавият, който ще накара зоната под очите ви да изглежда сияйна и най-вече да притъпи следите от синкавини.

Пордължаваме към малко по-бежав цвят, който е подходящ за поставяне като озарител, но и за изсветляване на желаните зони при дами с малко по-тъмна кожа.

Продължаавме с първият от двата в палитрата хайлайтър, който е тип теракота.Този е по-светъл, с по-ясно изразен сребрист оттенък и определено би харесал на дами, които обичат да носят такъв тип продукти.Можете да го използвате отново върху скулите, носа, върху устната и под веждите.

Минаваме на реда с по-тъмните тонове.Първият тон е топъл, леко напомняш за какао, но със студен тон, много подходящ за контуриране на дами с по-тъмен тен.Както знаете при контуриране продуктът се поставя на вдлъбнатината под скулата, от двете страни на челото, на линията на брадичката и от двете страни на костта на носа с цел оптическото му изтъняване.За тези цели обаче аз повече обичам да използвам моят друг любим нюанс в палитрата-вторият в реда с бронзантите.Студеният подтон и наитеността на цвета ми придават перфектното изражение на снимки.

Следващият тон е доста по-топъл и го използвам главно като бронзант с цел затопляне на лицето. Накрая на този ред има още един хайлайтър, но този път с по-изразени златни частици, който може да използвате на местата, които изборих по-горе.

И това е описанието на една от най-често използваните ми палитри.Надявам се да съм ви помогнала с мнението ми.Продуктите на MUR можете да намерите на www.enzo.bg



Няма коментари:

Публикуване на коментар