понеделник, 4 януари 2016 г.

Oriflame Optimals Seeing Is Believing нежен очен крем против тъмни кръгове

След многото публикации отностно цветна козметика е ред и на един представител от продуктите ми за грижа на кожата, а именно кремчето, което се оказа моето спасение след години търсене на перфектият продукт в зоната под очите, а именно Oriflame Optimals Seeing Is Believing нежен очен крем против тъмни кръгове
Запознанството ми с този продукт никак не беше случайно - беше ми представен на нещо като сборка на Oriflame, където представителите на бранда анализираха типа на кожата или гримираха нас, гостите на събитието.Тогава споделих на една от дамите, които анализираха моето лице, че страдам от тънка и суха кожа в зоната под очите и тя без колебание ми предложи точно това кремче, което освен с кечествата си ме впечатли и с опаковката си - малка картонена кутийка, от която излиза още по-малко стъклено бурканче в така любимия ми ментов цвят. Тогава ми беше нанесен крем под очите (тук е мястото да спомена, че ми направи много добро впечатление, че служителките са предвидливи и с цел нанасянето да е по-хигиенично използваха шпатулки) Накараха ме известно време да постоя, за да разбера наистина ефекта и бум - бях наистина впечатлена от влажността, която усетих под очите си - такава, каквато никога досега не бях.И без колебание реших да го поръчам от www.enzo.bg защото както знаете цените са много по-приемливи.
След няколко дни продуктът беше в ръцете ми и започнах да го използвам ежедневно или по-скоро ежевечерно, преди лягане заедно с нормалната си рутина за грижа на кожата.Получавате 15 мл продукт, който е достатъчен, защото продуктът е изключително икономичен - за перфектното усещане е нужно съвсем малко количество крем - от порядъка на полочин зрънце грах.
Консистенцията на крема е изклчително лека, то долкова, че ми напомня на гел кремовете, които съм използвала.Освен хидратация при мен лично има и ефект на охлаждане, което също е много голям плюс при продукт за очи.
Друго приложение при мен има преди да се гримирам за по-важно събитие и следователно да използвам повече продукти, особено и в зоната около очите, което означава и сравнително по-голямо изсушаване, което предотвратявам именно с този продукт.
Освен всички положителни качества, за които споменах засега при честото използване на крема забелязах и подобрението в общия вид на зоната ми под-очите - не знам дали е на психическа основа, но лично на мен ми се струва по-малко тъмна и озарена - сякаш съм използвала крем за очи от висок клас, следователно и на висока цена.А всъщност е достъпен продукт, който всяка от вас би могла да си позволи ако се оплаква от същите проблеми като мен.Опитайте - няма да съжалявате.

Няма коментари:

Публикуване на коментар