понеделник, 4 януари 2016 г.

Estee Lauder Double wear foundation

 Този пост е посветен на още едно малко бижо, което отскоро е в колекцията ми, но е желано от доста време и е голямо удоволствие за мен да го пробвам. Знаете, че аз нямамкой знае какви проблеми с кожата и недостатъци за прикриване, но исках да имам фон дьо тен от по-висок клас, който да е покривен и да ми бъде в полза при по-важни събития и вечерни излизания.Не случайно избрах точно Double wear на Estee Lauder продукт, който е доста прочут в бюти пространството и прехвален от не една и две блогърки и влогърки. Ето и моят опит с прочутия фон дьо ден...
Искам да започна с леко отклонение от темата, за да ви уведомя за страхотния професионализъм от страна на www.enzo.bg, откъде както знаете аз закупувам козметиката си. Бях си набелязала фон дьо дена още през лятото и при посещение в един магазин реших да пробвам кой цвят ми пасва, за да си поръчам продукта от сайта, защото разликата в цените е дооооста забележима и ми пасна нюанс 2N1. По стечение на обстоятелствата обаче отложих закупуването на Double Wear и желанието ми остана така висящо във времето. Преди 2 месеца вече решена да го закупя го поръчах от сайта в съответния нюанс, без да отида отново да пробвам цвят, защото аз обичам да играя на тото(не го правете и вие) и зачаках пристигането на пратката. Колкото и щастлива да ме направи пристигането й обаче не беше за дълго, защото се оказа, че този цвят ми е прекалено тъмен.Буквално оранжевееше на кожата ми. Но не се притесних, защото знаех, че от ензо имат опция за смяна на продукта, дори и след като е отворен и използван. Веднага се свързах с техен представител, който ме насочи към офиса на куриер, по който пратих продукта заедно с молба за смяна, на която имах лични данни и номера на поръчката. За една седмица вече бях получила имейл с потвърждение, че „рекламацията“ ми е приета. При връщането на продукта избирате дали искате сумата да ви се върне по банков път или да ви бъде пратен талон на стойност цената на дадения продукт. След още 2 седмици имах и ваучер, с който си поръчах отново фон дьо тена, вече в нов нюанс, който бях пробвала – Ecru, който пасва идеално на кожата ми в този сезон. Та това бяха „няколкото“ реда относно професионализма на ензо.Искам да им благодаря още веднъж за любезността.
Та така.Получих новата пратка, която се състои от изключително луксозна тъмносиньо-лилава картонена кутия, от която излиза не по-малко стилно шише от матирано стъкло в правоъгълна форма със златни елементи и капачка. Продуктът е 30 мл – стандартното количество за фон дьо тен. Единственият недостатък на този продукт е липсата на помпа, но лесно можете да намерите такава ако това ви е чак такъв проблем. За мен лично не е .

Пордуктът е доста покривен, но въпреки това не се усеща тежък на лицето, напротив – като консистенция е доста лек. По-скоро е матиращ, но не мисля, че ще е проблем за хора със суха кожа да го използват. Аз лично съм с нормална към смесена и го чувствам доста добре. Има слънцезащитен фактор 10, който е достатъчен, защото при по-високи стойности нямаше да е удачен избор за събития с фотографи, а неговата цел е да ви направи неотразими точно на такива важни дни. Стои меко казано перфектно на лицето и прикрива всякакви несъвършенства. Другото, което ми хареса е, че не мирише на химия или нещо гадно, а леко и приятно и в никакъв случай не изкуствено. Обикновено аз го нанасям с пръсти върху лицето и разнасям с четка с гъсти косми или навллажнена гъбичка. За пефектен резултат повтарям действието, за да имам още по-голяма покривност за по-специални дни. Като цяло това е фон дьо тен от типа „да имам един, но наистина перфектен“. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар