сряда, 27 март 2019 г.

FOREO Luna™ Play Plus

Напоследък сигурно сте забелязали, че съм обсебена от грижата за кожата и всички продукти свързани с нея.Забелязах една стоя голяма грешка - не съм ви споделила нещо много важно от ежедневната си рутина, на което дължа подобрението в състоянието на кожата на лицето, а именно уредът, с който измивам лицето си - Foreo Luna Play Plus

Сигурна съм, че тези от вас, които се интересуват от новостите в света на красотата са чули за бранда и невероятните им уреди, които предизвикаха огромен интересе на пазара през последните няколко години.Изкараха доста разнообразни модели, сред които може да изберете най-подходящия за вас според бюджета или състоянието на кожата си.Аз се спрях на модела Foreo Luna Play Plus заради по-компактния размер и по-изгодната цена.Исках първо да изпробвам самата технология на уреда преди да инвестирам повече в такъв тип продукт.Освен моделите, които се различават един от друг, ви се дава възможност да избирате и между цветове, които няма да ви оставят безразлични - изключително актуални и привличащи нюанси.Аз се насочих към черния цвят, защото обичам по-сеплия вид на вещите си като цяло и определено не съжалявам.Сега да ви разкажа малко повече за самия уред и конкретно моя модел.



Foreo Luna Play Plus е всъщност най-малкия предлаган уред от серията като размери.Избрах го, за да ми е и по-лесно, когато го разнасям.Във връзка с това - има си пластмасова кутийка, в която можете да го съхранявате.Моят модел работи със сменяеми батерии, но по-новите и големи варианти имат зарядно, чрез което можете да си зареждате четката.Казвам четка, но това всъщност е силиконов уред, който посредством ултразвукови вълни почиства и едновременно предизвиква по-добро кръвообращение в зоната на почистване, което осигурява по-изящен вид на кожата ви.След по-агресивните четки, които съм използвала не очаквах да чувствам кожата си почистена с тези ситни силиконови влакънца, но истината е, че съм в пъти по-доволна.

Голям плюс на уреда е, че няма сменящи части, които трябва да подменяте периодично.Това просто не се налага благодарение на факта, че силиконът не задържа бактерии и други нечистоти, които биха навредили на лицето ви.Знаете, че при стандартни четки този риск е доста висок.Всъщност точно тези причини бяха основното нещо, което ме подтикна да премина към този уред и метод за почистване на лицето.

Изключително съм довона от уреда и ако искате да се сдобиете с едно от тези силиконови чудеса на Foreo, мястото е notino.bg.

Няма коментари:

Публикуване на коментар