вторник, 26 февруари 2019 г.

MAC Pro Longwear

Говорейки за МАС и новите попълнения от продуктите им в notino.bg няма как да пропусна може би най-любимия си коректор за всички времена - MAC Pro Longwear.


Не знам за кой път ще го кажа, но все пак ако има някой неразбрал - основната причина да се гримирам ежедневно, дори и минимално, са тъмните кръгове под очите ми, които се дължат на рязко изтъняване на кожата ми в тази зона и ген.И освен декоративна козметика няма друга сила, която да ги прикрие.Не всички коректори, обаче се справят с този проблем, а повярвайте ми, аз съм изпробвала много от тях.
Без съмнение МАС prolongwear е в топ 3 в класацията ми, да не кажа, че е и на първо място.
Коректорът е поместен в стъклен флакон, а самият продукт излиза посредством помпичка.Има голяма група от потребители, които смятат това за глупаво, защото се пилее продукт, но аз категорично съм на друго мнение.При стандартните коректори с с апликатор, рискът от инфектиране на продукта е в пъти по-голям, тъй като много често, дори и по инерция допираме четчицата до лицето си, след което я връщаме във флакона.Затова тази затворена система с помпа е в пъти по-иновативна и хигиенична.Относно количеството - с правилното натискане можете да изкарате точно толкова продукт, отколкото се нуждаете.Мога да гарантирам, че едно пълно изстискване ще е напълно достатъчно за озаряване на зоната под очите и прикриване на малки несъвършенства под лицето, т.е. това е изкючително икономичен продукт заради високата си покривност.
Няма силно изразен матиращ или влажен завършек, а е на златната среда.Аз лично обичам да го запечатвам с много лека пудра в зоната под очите с цел засилване на дълготрайността.Проблемът със запълването по фините линии можете с избегнете с предварителна хидратация с околоочен крем, който по принцип си е задължителен при ежедневна употреба на коректор в тази зона.
Както знаете, МАС имат широка гама от нюанси в продуктите си за лице със съответните подтонове.Можете да изберете най-подходящия за вас, като моя е NC20, тъй като основно го използвам за озаряване при по-официални поводи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар