вторник, 26 февруари 2019 г.

Bioderma Atoderm душ олио

Продуктите за тяло никога не са ми били слабост и с години наред отлагах грижата за кожата по тялото си, което с времето започна да си проличава.Доста време се съпротивлявах, но в един момент сухотата особено в областта на краката и ръцете започна да се превръща в проблем и трябваше най-накрая да поема отговорност за това и се впуснах в търсене на професионална дермо козметика.Освен стандартната грижа - лосион за тяло, обаче имах нужда и от нещо за под пуша, което да подхранва лющещата се от сухота кожа допълнително.Не е изненада, че се спрях на любимата ми Bioderma и един от техните феноменални продукти Atoderm душ олио.


Всъщност преди да поръчам продукта бях скептично настроена към действието на такъв тип продукт, не знаех какво да очаквам като действие и като цяло използването на олио под душа ми беше нещо като загадка, тъй като не е много популярен тип продукт за баня.След първото използване, обаче вече бях тотално обсебена от ефекта и започнах редовната употреба на олиото.Първоначално излиза от флакона като типично олио за тяло, след което при нанасяне и свързване с вода се превръща в пенещ се продукт (по подобен начин като олиата за премахване на грим).Разбира се, не се пени обилно като стандартните душ гелове, тъй като няма изкуствени съставки, които биха подразнили чувствителната и суха кожа, към която е насочена серията.Поради същата причина няма и силна и натрапчива миризма, просто си ухае на чистота, което всъщност търся и аз при измиващите продукти.

Обикновено обичам да го нанасям с ръце, а не с гъба, за да не се дразни кожата излишно, след което го оставям известно време да престои с цел максимален ефект като подхранване.Изплаквам с топла вода и вече след душ преминавам към грижа-лосион, с която гарантирам "заключването" на хидратацията в кожата.Продуктът е особено подходящ за дамите, които имат проблем със сухота и дразнене след епилация.Предлага се в 2 разфасовки, като аз предпочетох по-малката, за да пробвам продукта, но определено по-големият вариант е по-икономичен.Можете да разгледате и цялата линия на продуктите в notino.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар