сряда, 27 март 2019 г.

MAC Sheertone Blush - Peaches

Едва ли скоро съм ви говорила и за ружове, тъй като ги сменям прекалено рядко поради простата причина, че нанасям минимално количество от тези продукти като част от грима ми.Това се дължи на факта, че съм предразположена към съвсем естествено зачервяване на бузите, което ме кара да избягвам обилното количество руж и много внимателно подбирам цветовете.

От години използвам ружовете на МАС, като обикновено експериментирам с нюансите.Днес ще ви разкажа за последното ми откритие от гамата на бранда - МАС Peaches.
Обиновено се спирам на ружовете на марката с Sheertone завършек, т.е. не прекалено матов, нито блестящ, а в златната среда.Не знам дали има нужда от това, но все пак ще спомена, че предпочитам продуктите на МАС не само заради високото качество на козметиката, но и стилния й вид.Определено опаковките на продуктите им са ми сред любимите.Изключение не правят и ружовете.Компактни като размер, но в никакъв случай като количество.



Едва ли има някой, който се интересува от козметика от дълго време и не е чувал за прословития руж в цвят Peaches - истински фурор в козметичната индустрия.Аз лично доста време не смятах, че ще стои леко (това, от което се нуждая) и избягвах да го тествам.Но разбира се редовните обиколки из страниците на notino.bg излязоха по-силни от мен и се сдобих с това бижу.

Не случайно го нарекох така.Обикновено прасковените нюанси ми стоят добре, но точно този цвят ми изглеждаше по-коралов, противно на името му, и мислех, че ще заприличам на палячо.Нищо подобно.Както всички ружове на бранда, които съм пробвала досега, ружът е пигментиран, но не толкова, че да ви превърне в нещо, което определено не желаете - просто може да се наслагва като количество и така да си регулирате наситеността.Аз лично го дозирам много лесно с голяма пухкава четка и постигам оптимален резултат - прекрасен цвят, без да изглеждам като засрамена осмокласничка. :) 

Ружът е изключително дълготраен на лицето, можете спокойно да го нанасяте и самостоятелно, и върху фондьотен, и смесен с бронзант, както правя аз.Друг любим момент при този продукт е икономичността му - благодарение на качеството и пигментацията, успявам да изкарам с един руж година, дори и повече, но нека не забравяме да следим срока за годност на продуктите.Затова за мен си заслужава да се инвестира в този класен руж.

Няма коментари:

Публикуване на коментар