сряда, 27 март 2019 г.

NYX Professional Makeup Suede Matte Lip Liner

С голяма изненада установих, че никога преди не съм ви разказвала за любимите си моливи за устни и реших незабавно да поправя тази грешка.Може би към това ме подтикна и фактът, че вече можете да откриете любимите ми продукти на  NYX PROFESSIONAL MAKEUP в notino.bg

Не случайно първият продукт от бранда, за който ще ви разкажа е NYX Professional Makeup Suede Matte Lip Liner.От няколко години използвам само и единствено тези моливи поради няколко причини.

Първата, която искам да спомена набързо и да премина към същественото е стилния вид на моливите и това, че мога лесно да се ориентирам към цвета, който търся из тоалетката си, благодарение на контраста между изцяло черния флакон със завършек в цвета на продукта в края си.Това ме улеснява много, а и така избягвам вида на шарения в колекцията си.



Друг фактор, който за мен е важен е скалата от цветове на моливите.Има изключително разнообразие на нюанси, на което също обръщам внимание, защото знаете, че държа продуктите ми да са от един и същ вид да са и от еднакъв бранд.Това естествено се постига след пробване на много продукти на пазара и едва след това се спирам на нещо определено.Имам няколко нюд нюанса от моливите и 2-3 в по-смелата гама.Най-любимите си ви ги показвам на снимката.


Да си дойдем на думата - същественият продукт.Защо харесвам тези моливи толкова много и е единственото ми предпочитание?Определено е най-доброто като съотношение цена-качество.Не е прекалено твърд като консистенция, за да не мога да очертая устните, но не е и твърде мек и размазващ се около устните, т.е. в идеалната среда е, за да бъде лесен за употреба.Издържа супер много върху устните, затова често го нанасям и изцяло като червило както споменах по-горе.Не рядко го изпозлвам и като основа под червилото, с което ще съм съответния ден.Определено ми е голям помощник в усилието да съм с перфектен цвят на устните през целия ден.Препоръчвам с две ръце! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар