вторник, 30 октомври 2018 г.

SpiriTime Flower Time

И разбира се есента освен всичко останало за мен е най-вече време на домашния уют.Като домошар за мен е от изключителна важност чистотата, изгледа и най-вече аромата на моята "крепост", особено в любимия ми сезон.А какво по-хубаво и подходящо за допълване на хубава обстановка на дома от запалването на една хубава свещ... 

Ако трябва да бъда честна много обичам свещи, но не съм толкова редовна в паленето им.Това се дължи на факта, че останалите членове на семейството не обичат да им ухае на подобни неща и другата, по-основателна причина е, че свещите, които си струват не са бюджетни.
Затова, когато преди няколко месеца от notino.bg ми изпратиха кутия с подаръци по случай смяната на домейна бях изключително щастлива, че вътре намерих свещ, която освен това се оказа и на по-достъпен като цена бранд, но се наложи да ме почака в шкафа докато дойде перфектното време да я запаля.Е, ето, че и този момент настъпи и мога да ви споделя мнението си за SpiriTime Flower Time.


Всъщност може би всички очаквате да говоря за някакъв стандартен есенен аромат като ябълки и канела или тиква, но тук ще ви разочаровам - моят любим аромат за освежаване на стаята ми е цветен.Всъщност бранда предлага няколко вида аромати за свещи, както и други козметични продукти, като например любимите ми напоследък лосиони за тяло - всичко това можете да разгледате в сайта.

Не случайно започнах от темата за вида на свещите.Не всяка от тях изглежда луксозно и става за подарък например.Аз лично много се изненадах, когато видях, че такава кутийка с това съдържание е на толкова достъпна цена.Освен всичко останало трябва да спомена, че обичам да запазвам хубавите опаковки на свещите след като изгорят, а тази е изключително подходяща за съхранение на всякакви неща, т.е. това ме спечели още преди да помирища аромата.
Продуктът е компактен и не заема голямо място, което също е от голяма важност, особено когато имате проблем с пространството или просто не искате нещо такова да заема излишно простанство.Разбира се, много трябва да се внимава къде точно се оставя да гори, за да няма излишни главоболия. :)
Самият аромат е изключително омагьосващ и приятен, вярно - нетипичен за есента, но носещ онзи търсен уют в стаята ми.Това, което ми направи впечатление е, че аз обичайно не съм почитател на аромата на роза, особено в козметични продукти, но тук са заложили на страхотна комбинация от лавандула, жасмин и роза, която гали сетивата и това, че имам лосион за тяло със същия аромат може да ме прави само много удовлетворена.

Свещта е сравнително икономична - при 2-3 часово горене на ден, за 2 седмици е още едва на половина от цялото си количество.

Ако и вие си търсите хубава свещ на достъпна цена, за да поглезите сетивата си или просто се оглеждате за бюджетен подарък за любител на хубавите аромати - това е вашата свещ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар