вторник, 30 октомври 2018 г.

Macadamia Natural Oil Care

Щом тръгнах да ви разказвам за продукти за коса, нека да продължа с нещото, което спаси моята от онзи отчайващ вид, в който я бях довела от третиране.С месеци търсих маска или шампоан, който поне малко да възстанови сламата, в която се беше превърнала косата ми особено в краищата.Знаете, че Macadamia Natural Oil Care е небезисвестен продукт, който е прочут в целия свят, но все си мислех, че зад името му стои голяма доза реклама и пресиленост.В отчаянието си от вида на косата ми, обаче реших и аз да се доверя на бранда и маската веднага беше добавена в кошницата ми в notino.bg.Когато я поръчвах за пръв път заложих на най-малката разфасовка от 30мл, след което я поднових с тази от 470мл, а всички предлагани варианти можете да намерите в сайта.



Искам да започна от там, че и начинът на вземане на самия продукт зависи от самата разфасовка, която изберете - по-малките опаковки са в тубички, а по-големите в буркан.Затова си преценете как ще ви е по-удобно да използвате маската.На мен лично и двата варианта ми бяха удобни, след като прецених какво е количеството достатъчно за цялата ми коса, а именно колкото един орех.
Маската има типичната за тези продукти структура и невероятен аромат, както и името на самия бранд подсказва - на макадамия.Използва се стандартно - върху вече измита с шампоан (аз прилагам този процес двукратно) се нанася съответното количество маска, което сте преценили в зависимост от дължината й.Аз лично гледам да избягвам корените, но разбира се и това е лично предпочитание.Изчаквате известно време, като за най-добри резултати оптималното е около 4-5 минути, което при мен минава неусетно докато измия и ексфолирам тялото си.След това изплаквате обилно с вода, като моят съвет е никога да не миете косата с гореща вода, защото това води до отваряне на фуликулите и респективно повече косопад.Затова аз предпочитам, когато си мия косата водата да е хладка, почти студена.
И след изсушаване на косата - воала!При 1-2 използвания може да не видите кой знае какъв УАУ ефект, но след редовлна употреба ще започнете да виждате шокиращите резултати.Благодарение на тази маска косата ми вече не е цъфтяща и безжизнена, а мека и съживена.Съвсем скоро смятам да комбинирам маската с други продукти от бранда, предназначени точно за третирана коса, за да постигна и по-хубав ефект.
Препоръчвам маската горещо на всички, които са отчаяни от грубия вид на косите си, повярвайте - има надежда и за вас. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар