вторник, 1 декември 2015 г.

REVLON Colorstay foundation

Днес ще си говорим за фондьотена, към който посягам всеки път, когато се гримирам за по-специален повод...е, и не само.По принцип не нося много такъв тип продукт на лицето си в ежедневието, но точно този някак успя да ме грабне и да ме накара да го нося дори в дни, в които дори нямам кой знае какъв повод.Не знам на какво точно се дължи, но за мен е безспорен факт, че това е много успешен продукт на един от любимите ми дрогерийни брандове Revlon

Ще започна развиването на "темата" с единствения минус, който имам да спомена спрямо Colorstay - опаковката.Нека това, че казвам минус не ви заблуждава - аз лично адски много харесвам начина на отсипване на продукта (може би защото преди време се кефих на подобна опаковка на друг дрогериен фдт, който обаче в Европа си е с помпичка) Да, тук нямаме помпа, но ако разполагате с нещо подобно на палитричка за такъв тип кремообразни продукти няма да имате никакъв проблем.В случая аз използвам капачка от свещ, която наподобява въпросните глезотийки.

Цветът, който аз използвам е 150 Buff chamois - като цяло доста светъл нюанс, който през зимата пасва перфектно на кожата ми, но сега ме прави да изглеждам като първа братовчедка на Каспър.Но и за това имам решение - смесвам го с фдт, който пък ми е леко тъмен.Не мога току-така да спра да нося този разкош.Тук е момента да спомена, че заради моята заблуденост не използвам формулата за моята кожа - Colorstay се предлага в два варианта - за нормална към суха и за комбинирана към мазна кожа.Е, ако преди сте попадали на клиповете ми знаете, че моята е от първия вид...а познайте какъв е продукта в ръцете ми. :)))) И това го осъзнах едва преди няколко месеца (използвам фдт-а от около година; срокът на годност е 24 месеца)


Дойде време и за начина на нанасяне и най-важните характеристики на продукта.Самата му консистенция е по-кремообразна, не е от най-течните фондьотени.Затова изисква малко повече старание и време при нанасяне.За мен лично най-удобният вариант е да го нанеса с пръсти на малки точки по лицето, следва небрежно разнасяне по цялото лице с duo fiber четка и накрая заглаждам и премахвам излишното количество с навлажнена гъбичка за грим, като се старая да нанасям с леки, потупващи движения, а не да размазвам. 
Ииииии да....покривността и дълготрайността.9,9 от 10 звезди (защото все пак никой не е перфектен :D ) Разбира се, че надписа на капачката 24 часа е преувеличен, но ако търсите нещо, което няма да се стече от лицето ви след часове навън, особено в топлото време - това е.Стояла съм с него около 9 часа и когато го премахвах от лицето си още се усещаше като току-що нанесен, макар и леко засъхнал и попил в кожата.Покривността пък зависи изцяло от напластяването, но като цяло е от средна към пълна.При първия слой няма да видите кой знае каква промяна, но при следващ (аз нанасям 2) ще усетите разликата, разбира се ако кожата ви не е толкова проблемна и няма нужда от още.Но като цяло не препоръчвам да го превръщате в маска.

Понеже този е за мазна кожа, матира лицето и мен ме прави на курабийка, но при хора с наистина мазна кожа би стояло абсолютно нормално.Аз се справям с този завършек като наптъскам отгоре с спрей за лице. Но ако не съм споменала, нека вметна, че почти го привършвам и задължително ще си го купя отново, но този път в правилната за мен формула.

Можете да откриете продуктите на Revlon на най-добра цени тук www.enzo.bg, а конкретния фон дьо тен тук http://www.enzo.bg/revlon-cosmetics/colorstay-matirassh-fon-do-ten-spf-15/
Разфасовката е универсалната за фдт - 30 ml



Няма коментари:

Публикуване на коментар