вторник, 1 декември 2015 г.

Avon Cherish parfume

Не знам дали съм споменавала вече в някой пост, но никога парфюмите не са ми били слабост и съм се чудила на хора, които харчат луди пари, за да ухаят на марков парфюм.Напоследък промених малко възгледите си относно тази теория и започнах да търся перфектния аромат за мен, готова да дам каквато и да е сума за МОЯТ аромат, онзи, който да ме описва напълно.А той ме е чакал на 2 крачки разстояние...върху тоалетката на мама.И е на достъпна цена..
Става въпрос за парфюма Cherish на Avon, който се оказа страхотно попадение и съм изключително благодарна на майка ми за откритието й и за това, че си затвори очите за моята малка кражба.Обикновено тя си купува парфюмите на Аvon, но тъй като както споменах аз не съм маниачка на тази тема не ми правят особено впечатление.Но когато всеки започна да й прави комплименти след като започна да използва точно този, реших и аз да му се доверя и така открих един от най-стилните аромати, които съм помирисвала.
Парфюмът е поместен в малко стъклено шише с форма на сплескана от двете страни сфера със златни елементи по него.Самото шише пък е в отново стилна и изчистена бяла кутия със светлорозови участъци.
Количеството е стандартно – 50 ml и бих казала, че парфюмът е доста икономичен заради трайността си, за която ще стане въпрос след малко.Той е от серията парфюми на Avon за 2015 година, като рекламни лица на аромата са Abbey Clancy и майка й. В този парфюм можете да доловите най-силно уханието на жасмин самбак, сандалово дърво и бял мускус – една доста интересна комбинация, която ме изненада, защото аз обикновено си падам по аромати с по-изразен цитрусов привкус.Това, което не ме изненада е съдържанието на сандаловото дърво, което обикновено присъства в моите любими парфюми.Това е типичният силен, но сладък аромат (малко странно определение, но тези от вас, които като мен го харесват ще разберат за какво става въпрос) Тежестта в мирисмата идва от мускуса, естествено.Но ето и подробно описание на миризмата:
Горна нотка: розов пипер и есенция от череша (откъдето идва и наименованието на парфюма)
Средна нотка: тиаре, жасмин самбак
Долна нотка: Бял мускус, сандалово дърво
При първото впръскване най-силно се усеща черешовата есенция, след което идва и цветния аромат, след което вече се долавят по-тежките нюанси.Идеалното описание за аромата е нито прекалено цитрусов, нито прекалено тежък, нито с прекален полъх на цветя.Нещо посредата.Което според мен го прави идеалния аромат.
Макар и да е доста дълготраен, не мога да кажа, че е от най-добрите в тази насока, а и не мога да го очаквам за тази супер достъпна цена.Така че ако искате през целия ден този изключителен аромат да е отпечатан по вас няма да е зле да носите шишенцето в чантата си, още повече, че то не е толкова тежко, което е в плюс.

Когато нямам търпение да получа продуктите на AVON винаги избирам www.enzo.bg Парфюмът можете да откриете на най-добра цена тук http://www.enzo.bg/avon/cherish-parfjumna-voda-za-zheni/

Няма коментари:

Публикуване на коментар