вторник, 1 декември 2015 г.

Chenel Les Beiges powder

Казавала ли съм ви някога колко обичам красиви и луксозни неща? А всъщност кой не обича. Днес ще ви поговоря за едно бижу, което мислех, че никога няма да попадне в ръцете ми и живят кротко и мирно с надеждата да е ей там, в чекмедженцето ми и ето, че това е факт. На вашето внимание – Chenel Les Beiges healthy glow sheer powder .
Първо започвам с похвалите, че това за мен е един от най-уникалните продукти, който брандът е създавал някога по всеки параграф – опаковка, ухание, допир, резултат и пр.
Да започнем с външните характеристики. Пудрата пристига в картонена кутийка в кремаво-бял цвят.Отвътре излиза черен кадифен пауч, поставен с цел предпазване на вътрешната кутия от надраскване.Тя от своя страна също е кремаво бяла с емблемата на Chanel в средата.Доста стабилна кутийка, отваряща се със специален механизъм с натискане.При отварянето й виждате огледало и плоска четка (от типа за контуриране) от изключително качествен косъм, която обожавам.Тя е разделена от самия продукт чрез пластмасово капаче.
И моята най-голяма слабост при тази пудра.МИРИЗМАТА.О, Боже.Чудя се дали има по-хубаво миришещо нещо.Ако беше парфюм щях да се напръскам с него на секундата.И не, не говоря за типичния сладък аромат при всички подобни продукти.Това е стилна, женствена миризма, която се усеща дори и при затворена кутия.Както и да е да говорим по същество.
Колкото и да се води пудра за цялото лице, за мен това е серия предназначена за бронзант, защото се предлага само в тъмни цветове.Лично аз притежавам цвят номер 40, който ми се стори най-подходящ за моята светла кожа, а и исках нещо по-незабележимо. Получавате 12 грама продукт, което според мен е доста солидно количество. Друго качество на продукта е, че притежава слънцезащитен фактор 15, което според мен е доста добре, защото заедно с добрите страни няма да изглеждате и като Каспър на снимки.
Цветът е типичен какаов нюанс, който ме удовлетвори до такава степен, че забравих всякакви други бронзанти в колекцията си.Перфектен и за бронзиране и за леко контуриране.Нито прекалено топъл, нито прекалено студен цвят. Има леки блестящи частици, които в никакъв случай не са тип брокат, а по-скоро придават приятно сияние на кожата. Процесът по оформяне на лицето става още по-лесен и приятен заради четката, за която споменах, защото е изключително удобна за целта. Намества се точно в вдлъбнатината под скулата и чрез промяна в движенията прелива пудрата, така че да изглежда естествена на лицето. Самата консистенция на продукта е кадифена – колкото тънка е на усещане обаче, толкова е и наситена и приятна като цвят.

Каквото и да кажа за този продукт обаче няма да е достатъчно. Желание ми е още докато разбрах за съществуването му, а откакто го притежавам съм и привързана към него ... като любов от пръв поглед. И вие можете да го притежавате чрез поръчка на най-достъпна цена от тук http://www.enzo.bg/chanel/les-beiges-nezhna-pudra-spf-15/ Като цяло всичките продукти на Chanel на достъпни цени са в www.enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар