понеделник, 10 май 2021 г.

Летни парфюми

Лятото вече наближава и времето е страхотно, но истината е, че аз целогодишно обичам да се сещам за топлите дни и това за случва благодарение на ароматите, които предпочитам.Винаги съм била почитател на именно флорални и цитрусови аромати, затова в тоалетката ми няма поместени зимни парфюми - на мен лично са ми тежки и смятам, че не ми подхождат особено.

Ако и Вие сте като мен или си търсите нови попълнения в колекцията от парфюми за предстоящия сезон - ето моите предложения за уникални летни парфюми.


Започвам с един от най-любимите ми аромати за всички времена, а именно Black Opium на YSL.Този парфюм умее да омагьосва и определено е запомнящ се.Неведнъж съм получавала въпроси относно него и съм препоръчвала на приятелки, които си търсят нещо свежо, женствено, трайно и лятно.Макар и доста предпочитан, не бих го поставила в графата банални и прехвалени парфюми, защото смятам, че наистина заслужава всички хвалби по адреса си и не омръзва бързо.Много хора го предпочитат само за специални събития, но за мен е перфектен и за ежедневна употреба.





Продължавам с един семеен любимец, който е особено сантиментален за мен, защото е парфюмът на мама.Винаги, когато го използвам се сещам за нея и слънчевото ѝ излъчване.Точно затова определям Boucheron Quatre като типичен летен аромат - изключително лек, но траен, съчетаващ в себе си цветни и плодови нотки по омагьосващ начин, просто няма как да Ви остави безразлични.Подходящ е за всякаква възраст и според мен е страхотна идея за подарък за приятелка, дъщеря, майка и общо взето всяка любима жена.



Завършвам с най-актуалния ми фаворит - един аромат, който е самото олицетворение на лятото и щастието, което носи то.Знаете, че като цяло парфюмите на Lancôme са ми слабост, но La Vie Est Belle е ново измерение.Изключително съм впечатлена от визията, самия формула и дълготрайността, а десетките въпроси относно парфюма, с който съм през последните дни само потвърждават моите виждания и вкус.Не мисля, че с думи мога достатъчно добре да го опиша, но ако все пак трябва да обобщя, това е плодово-цветен, изтънчен аромат, който е изключително подходящ за летните месеци и не само.И ако искате да си купите лятото в бутилка, да - това е, което търсите.


Кои са Вашите любими летни аромати?

Няма коментари:

Публикуване на коментар