четвъртък, 4 март 2021 г.

8 март

 Тази година пиша по темата 8 март с особено вълнение, защото ще е първият ми подобен празник като мама.Сещам се как миналата година по това време си мечтаех как ще посрещам този прекрасен празник с трепет, защото вече официално ще имам повод да празнувам и да се гордея, че съм жена.Разбира се, още моят мъник не може да ми купи цвете или подарък, но пък с нетърпение очаквам времето, когато ще ме събужда с целувка и цветя в ръката и ще ми честити.Нооо определено не бързам, така или иначе времето лети неусетно. 

Нашите мами, обаче са истински късметлийки с подаръците, които съм намислила за тях.Е, аз също си имам малък уишлист, само трябва да намеря как да го оставя НЕЗАБЕЛЯЗАНО на видимо място, за да го забележи съпругът ми. :))) Та, да се върнем на подаръците на нашите прекрасни баби.


Тази година отново се доверявам на notino.Не знам дали има нужда да споменавам, но екипът им отново е подбрал най-подходящите идеи за подарък за 8 март, с което за пореден път улесняват клиентите си, а и времето за избор е съкратено максимално.

Вече неведнъж съм споменавала, че майка ми и свекърва ми имат едновременно еднакви и различни вкусове за козметика.По предпочитания за вид подарък си приличат по страстта към парфюмите, но пък докато майка 1 е почитател на бялата козметика, то майка 2 е фен на цветната.И тъй като през изминалите месеци имахме достатъчно поводи, на които вече ги зарадвахме с любимите им аромати, сега съм решила да се спра на останалите варианти.Разбира се, ще се възползвам от подбора на прекрасните сетове в линка по-горе, за да е най-правилен и изгоден изборът ми.


За моята майка смятам да взема козметичен комплект на Clinique против бръчки.Като цяло много харесвам тази серия на бранда и отдавна и аз съм хвърлила око на тези продукти, състоящи се от база и допълнителен концентрат, които се подбират в зависимос тот нуждите на съответната кожа.И като идея за персонален подарък, и като ефективност (имам пълно доверие на марката) смятам, че няма как да избера по-подходящ подарък.В случая този вариант е за зряла кожа, като се бори със сухотата, бръчките и пигментните петна.И трите фактора са налични при кожата на мама, затова смятам, че ще е повече от доволна.Освен това обръщам внимание и на самия флакон и удобната разфасовка с помпичка, която за мен винаги е плюс от гледна точка на хигиена и дозиране на продукт при нанасяне.


А сега - подаръкът за свекито. :) Както споменах, тя пък е по-голям привърженик на цветната козметика, но пък няма голям опит със самото гримиране и най-често залага на съвсем семпъл грим - спирала, малко руж и задължително по-ярко червило.Именно заради това за нея съм избрала страхооотният комплект с червила на Bobbi Brown Statement Lips, който съдържа страхотни ярки нюанси.За текстурата и дълготрайността на продуктите нямам никакво съмнение, затова съм убедена, че този подарък ще е право в десятката.Както може да видите, цветовете са наситени и предизвикателни (поне за мен), но средният спокойно може да мине и за ежедневен вариант.Е, разбира се няма да пропусна да ги суочна по веднъж, но след като ѝ ги подаря.


Видяхте ли, изборът на подарък е бърз и лесен, когато знаеш какво търсиш, но и знаеш къде да го потърсиш.А Вие какво купихте на Вашата любима, майка, сестра или приятелка? :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар