понеделник, 22 февруари 2021 г.

Urban Decay

 Знаете, че notino не случайно е любимият ми онлайн магазин за пазаруване на козметика...и не само.Винаги можете да намерите всичко, от което имате нужда, дори това, което не е налично никъде другаде, особено ако живеете извън столицата.Най-новото и звездно допълнение в листата с брандове на сайта е така любимият на всички ни Urban Decay и съм убедена, че не само аз съм силно развълнувана от този факт.Днес ще ви разкажа за моите топ 3 любими продукти на марката, с които вече ще мога да се сдобивам много по-лесно, на много по-ниски цени.


Разбира се, започвам с най-иконичните представители на бранда, а именно палитрите.Когато се бях запалила по цветната козметика преди известно време, първата от поредицата беше създала такъв фурор, че всяко момиче искаше да я притежава.Дори и репликите бяха окопирали пазара и се продаваха с невиждам успех.И има защо.Страхотният подбор от цветове, изключително стабилни опаковки и не на последно място - страхотно качество и пигментация на сенките, превръщат всяка от палитрите на Urban Decay в нещо задължително в колекцията на всеки любител на гримовете.Разбира се, всеки си има лично предпочитание и персонален любимец, като за мен това е Naked Heat.И да, познахте, това се дължи на страхотното съчетание на керемидените нюанси, които аз обожавам да използвам.Продуктите се нанасят и преливат изключително лесно, като за ваше удобство към всяка палитра има и четка с два края - по-плоска част, с която може да нанасяте базовите цветове и пухеста, с която да преливате.Голямото огледало също е голям бонус, винаги съм го казвала.

И тъй като започнахме с палитрите, няма как да не спомена друг продукт на марката, който се превърна във феномен в света на козметиката и е именно най-добър приятел на сенките за очи - базата.Не мисля, че има любител на гримовете, който да не е чувал за Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.С две думи - просто уникална.Страхотен начин да удължите дълготрайността на грима си и да направите грима си по-ярък и забележим.Особено подходящ за хора с мазни клепачи.Като добавим и това, че има анти-ейдж формула и е изключително икономичен продукт, просто не остава смисъл да ви убеждавам колко е необходим за несесерчето с козметика на всяка от Вас.



И както обичам, оставих за накрая най-любимия си продукт - фиксиращият спрей All nighter.Наистина не помня колко флакона съм изхабила от него, но съм изключително щастлива, че вече няма да се налага да чакам със седмици, за да пристигне при мен след поръчка, а имам лесен достъп до него.За първи път се започнах с фиксанта преди абитуриентския си бал.Тъй като се гримирах сама, за мен беше много важно да инвестирам в подобен продукт, а точно тогава беше започнал да набира популярност и реших да се доверя на всички чуждестранни бюти гурута, които следях.Е, не сгреших.Наистина няма такова чудо!Буквало циментира грима върху лицето, без да изсушава и без да придава неприятно чувство на тежест върху кожата.Препоръчвала съм го на не една или две приятелки и всички са впечатлени от резултатите.Дори след цяла вечер на дансинга няма да видите стичащи се вежди или фон дьо тен по лицето си.Отново страшно икономичен продукт и си заслужава всяка стотинка.




Вие тествали ли сте продуктите на Urban Decay и имате ли любимци сред тях? :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар