четвъртък, 18 февруари 2021 г.

Устна хигиена

 Навън все още е студено, но аз с умиление си мисля за наближаващите летни дни и мечтая за слънце, море, дълги разходки с малкия.Освен стандарните занимания за лятото, обаче нас ни очакват и доста други официални събития - сватби, рожденни дни, кръщенета, а нали знаете какво означава това - мнооооого снимки.Именно заради това съм решила освен за фигурата си да се погрижа и за всички останали ,,параметри" във външния си вид, за да не се налага да подбирам кадрите с часове и накрая да са изгубена кауза заради пършава коса или най-омразното ми - жълтеещи зъби.Е, да, малко фотошоп би могъл да оправи положението, но нима не е страхотно да се усмихваш широко без да се притесняваш от усмивката си?! :)


За целта трябваше да се спра на конкретен метод/продукт за избелване и се допитах до мои близки, които се занимават професионално с дентална медицина.След обстоен преглед, заедно преценихме, че нямам нужда от драстично избелване, а по-скоро от нещо по-леко и поддържащо естествения цвят на зъбите.Естествено, за да подбера най-подходящ и бюджетен продукт за избелване на зъбите се доверих отново на нотино.Тъй като се предлагат няколко вида, изборът ми отне известно време, но пред писалките и пудрите предпочетох комплектите, които съдържат изветляващ гел и плаки, които се слагат за определен период от време върху самите зъби.Вече имам опит с такива и знаех, че ще ми е комфортно да ги ползвам.Обикновено отделям време за тази процедура вечер, преди да легна, когато съм се освободила от майчинските и домакинските си задължения и го определям като моя начин да релаксирам и да се погрижа за себе си.В допълнение ако успея да си направя и маска - направо не мога да се нарадвам. :) Важно е да подчертая, че упътването трябва да се чете задължително, защото според степента на потъмняване на зъбите, периодът за прилагане на гелчетата е различен.Да, за някои от вас може да е голяма занимавака, но пък определено има видим и траен ефект, който си заслужава.



Разбира се, след самия процес на избелване е задължително да поддържате постигнатия резултат.За целта е добре да се насочите към качествена паста за зъби.Аз обикновено съм доста скучна и прибягвам към един и същи бранд, но е хубаво от време на време да се прави разнообразие, че знае ли човек - може да попадне на нещо, което да му стане по-любимо.Но това, което искам да спомена тук е, че след известен период от време, когато отново видите пожълтяване на зъбите, вместо да прибягвате отново към специални продукти за избелване, може да се насочите към паста за зъби, с която да подобрите нещата.Аз лично неведнъж съм постигала страхотен ефект с подобно решение и определено отново бих го направила.Ето един от моите любими продукти за целта:



Друг важен момент за цялата процедура е правилната и щадяща грижа.Разбира се, че като цяло трябва да избягваме продукти, които ще направят зъбите ни чувствителни, но не е лошо превантивно да се погрижим да не ги раздразним допълнително, колкото и щадящи да са процедурите.Именно за това препоръчвам да изберете подходяща четка за зъби - по-мека, по-мъничка и по възможност, като бонус - биоразградима.Вече има огромен избор от подобни четки на пазара и определено няма да е трудно да ги откриете.










Няма коментари:

Публикуване на коментар