сряда, 10 март 2021 г.

Ароматерапия

 Тъй като прекарвам по-голяма част от времето си вкъщи, а и покрай грижите за малкия нямам кой знае колко време за релакс и глезотии навън, постоянно съм в търсене на неща, които да ме накарат да се чувствам като на СПА, но без да напускам дома си.Естествено, най-важното и полезно откритие за тази цел е чудото, наречено ароматерапия.Обожавам да подбирам най-различни начини за ароматизиране на дома си и да разпускам, но разбира се с условието, че миризмата не е прекалено тежка и няма да вреди на бебето.Всъщност най-хубавата част е, че успокояващите нотки на лавандулата например му действат и на него понякога и така резултатът е с един куршум - два заека. :)))


Както се досещате, най-предпочитаният вариант за мен е и най-разпространеният - ароматни свещи.Неведнъж съм разказвала, че откакто се омъжих не мога да се нарадвам на това да паля срещи у дома, защото преди, когато живеех с родителите си нямах тази възможност заради непоносимостта на майка ми към подобни ароматни истории.А сега, понеже знам, че съвсем скоро свещите ще представляват опасност за малкия, гледам да им се наслаждавам, защото обожавам уюта, който внасят в дома.За мен е особено важно самата свещ освен качествена и ароматна да е и стилна и да допълва интериора.Затова напоследък залагам най-често на тези с дървен фитил.Освен това гледам да подбирам по-големи разфасовки, защото са по-икономични.Като аромати предпочитам по-неутрални нотки, които както споменах, не искам да дразнят обонянието на бебето.

За местата у дома, където предпочитам перманентно да има ароматизиращ продукт (антре, тоалетна) прибягвам до арома дифузери.Обичайните и познати дифузери ми харесват, защото изпълняват допълнителната функция да допълват перфектно интериора и да му придават уют.Едно от моите последни открития и любими джаджи у дома, обаче е ултразвуковият арома дифузер.Това за мен е един аксесоар за дома, който е страхотна инвестиция поради няколко причини:
- разнася аромата в сравнително голяма площ;
- изразходва малко количество консуматив, който може да подменяте постоянно, а не да поддържате една и съща миризма;
- имате с какво готино да се похвалите на гостите си, когато Ви попитат на какво ухае домът Ви :))




Специално с дифузера обожавам да използвам цитрусови етерични масла, които ми действат ободряващо още преди да съм изпила сутрешното си кафе.А кои са Вашите любими аромати за дома? 


Няма коментари:

Публикуване на коментар