понеделник, 12 октомври 2020 г.

Нови марки на Notino

 Знаете, че от години notino е единствената онлайн платформа, от която пазарувам козметика и това не е случайно.Разнообразието от продукти, наличието на брандове, които не се предлагат никъде другаде в рамките на нашите граници и достъпните цени правят сайта моят единствен избор за шопинг.Освен това само тук съм сигурна на 100%, че продуктите са автентични и няма да се окаже, че съм дала парите си за някоя имитация.Днес ще си поговорим за най-новите попълнения в сайта, защото са наистина много вълнуващи и какво си заслужава да пробвате първо от съответните марки.


Започвам с бранда, за който аз лично съм най-развълнувана - Bobbi Brown.Който и продукт да решите да пробвате, няма да сбъркате, но определено препоръчвам силно декоративната козметика за лице.Фондьотените са с особено голяма популярност сред почитателите на хубавия грим, хайлайтърите са доста предпочитани в бюти средите, а базите несъмнено гарантират перфектно идеалния краен вид на грима и грижата за кожата.Но продукт, за който мога да гарантирам, че ще се превърне в най-добрия ви приятел ако имате проблем с тъмните кръгове под очите или просто с несъвършенства по лицето, които трябва да скриете е кремообразният коректор.Или с други думи - бижу с малка кутийка.Изключително пигментиран и кремообразен продукт, разнася се перфектно дори само с пръсти и прикрива всичко, което желаете без да изглежда или да се усеща тежко по лицето.Не случайно преди години, когато имах достъп до него съм изхабила над 3 опаковки, сега благодарение на notino отново ще имам възможността да се докосна до "услугите" му. :) Според това какво точно искате да коригирате и според тона на кожата си можете да изберете измежду 10 от предложените цветове.



А когато става въпрос за най-прочутите бази за грим и финиш спрейове в световен мащаб за кой бранд се сещате вие?Да, точно така - вече можете да намерите и Smashbox сред каталога с брандове на notino.Сред предложенията на марката можете да намерите най-подходящия праймър за вашето лице или да пробвате няколко наведнъж в различните зони на лицето си, както правя аз - например матираща база в Т-зоната и озаряваща в останалата част.Но не приключваме само до тук.Сигурна съм, че ще се впечатлите и от фондьотените, а палитрите за лице просто са must have заради съчетанието на всичко, което ви е необходимо за перфектната визия, което ги прави практични и супер икономични.Матовите червила също си заслужава да се опитат (и да, не само заради самия продукт, а и опаковката...знаете, че държа на тези неща :))) ), като моят любим цвят е Fair game - нюд нюанс, който перфектно балансира между розовия и кафевия подтон.


И накрая, но не на последно място - дългоочакваната от мен марка Bumble and bumble.За тези от вас, които не са запознати - това е доста популярен бранд, който предлага висококачестена козметика за коса, като залагат и на много сладурски и привличащи окото флакони (да, отново любимото ми).Според грижата или оформянето, от което се нуждае косата ви можете да избирате между няколко категории продукти в сайта - продукти за хидратация, грижа за къдрава коса, продукти за обем или такива за постигане на плажни вълни.Разбира се, аз ще се насоча главно към първата група по разбираеми причини.Особено много вниманието ми е привлечено от спрея за топлинна защита от съотвената серия, тъй като знаете, че често третирам косата си термично.





А вие насочихте ли се вече към сайта, за да видите всички новости... :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар