вторник, 29 септември 2020 г.

Back to school

 Може вече да съм на 24, с дете и на вълна продукти за домакинството, но определено темата Back to school винаги ми е тръпка.Няма да скромнича - бях много добра ученичка, изключително старателна и още през август започвах подготовките за учебната година - учебници, канцеларски принадлежности, дрехи и на на последно място неща за лична грижа и комфорт, които са от първа необходимост за всеки уважаващ себе си ученик...или по-скоро ученичка. :)

След посещението на книжарници и магазини за дрехи, задължително посещавах дрогерия, за да се снабдя с всичко останало.И тъй като в момента имам и племенница, която се вълнува от тези неща, се завърнах малко назад във времето, за да си спомня за моите фаворити най-вече през последните учебни години и бих желала да ги споделя и с вас, докато подбираме продуктите за моята малка принцеса. 

Задължително преди началото на всяка учебна година подновявах своята четка за зъби, независимо дали настоящата е на 1-2 седмици.Винаги гледах да избера нещо стилно и удобно, за да ме амбицира с вида си в сутрините, когато много ми се спи.Да, отдавам крайно значение на подобни неща, какво да се прави.Разбира се, когато аз бях ученичка нямаше такъв голям избор и сега, когато разглеждам всички тези fancy четки няма как да не се съблазня.Нищо, че вече ползвам електрическа, стандарна и леко скучничка четка.Нооо...това са подробности. :)


Още нещо много, ама много важно - дезодорант.Всъщност колкото съм вярна на избора си при цветната козметика и не я сменям лесно, толкова експериментирам с антиперспирантите.Но като цяло обичам да се придържам към класическите варианти и ароматите, които ми ухаят просто на чисто, което всъщност е и най-удачно за една дама в ученическа възраст.Аз лично винаги съм предпочитала спрей вариантите пред рол-оните и до ден днешен любимият ми бранд що се отнася до продукти за лична грижа са Dove, защото освен качество и достъпна цена предлагат и голямо разнообразие от варианти, за да изберете най-подходящия продукт за вас.

И накрая, но не на последно място, най-любимите ми покупки преди старта на училището - ароматизирани срещи.Признавам, че ги купувах тайно от майка ми, защото тя не понася силни миризми, но просто нямаше как да минавам без тази придобивка.Свещите винаги са ме предразполагали да ми е по-уютно докато уча, а и разнообразието от аромати някак ме улесняваше, когато запомням определени факти, защото ги свързвах със съотвения аромат.Да, звучи доста странно, но е малък трик за учене, опитайте го.Ето защо купувах минимум 5-6 различни свещи, а всички около мен ме смятаха за маниачка.




А кои са вашите фаворити при започването на учебната година? :)




Няма коментари:

Публикуване на коментар