четвъртък, 22 октомври 2020 г.

Kérastase Genesis

Със сигурност няма да сте изненадани, че темата грижа за коса ме вълнува особено много напоследък главно заради следродилния косопад.След като през цялата бременност косата ми сияеше и беше в най-добрия си вид от години насам без да полагам особени грижи за нея, в момента сячески се опитвам да я възстановя и съживя (да, благодаря ви, хормони :)).Естествено първото нещо, което направих е да я подстрижа и то доста и чак след това преминах към търсене на най-доброто, което мога да използвам като продукти.

Знаете, че една от най-близките ми приятелки и фризьор и ме напътства, когато става въпрос за продукти за коса.Разбира се, не се изненадах, когато ми каза да заложа на Kérastase, защото и за мен това е топ бранд в сферата, но ме заинтригува серията, към която ме насочи, а именно Genesis.Продуктите са за дами с коси склонни към оредяване и накъсване, т.е. за мен са точното попадение.Разбира се, че е най-добре всички продукти да се комбинират за най-голям ефект, но винаги, когато става въпрос за грижа за коса за мен най-голямо значение има маската, затова първо се насочих към маска Kérastase Genesis.


Маската обещава да подсили косата, за да се намали косопада, но едновременно с това да се хидратира и укрепи цялостната структура на косъма.Благодарение на еделвайса и джинджифила в състава, косата е в пъти по-здрава, мека, бляскава и устойчива на външни въздействия.Това се случва благодарение на свойството на продукта да се насочва към увреденото място и да се подпомогне възстановяването му.Равносметката - получавате здрава коса, която не само изглежда, но и реално е изключително здрава и съвършена.

Употребата е стандартна - леко подсушете вече измитата коса, нанесете достатъчно количество от маската по дължината и краищата на косата и оставете да подейства 5 минути.След това добавете малко вода, за да се получи емулсия и изплакнете обилно с вода.

Разбира се, най-голям ефект ще постигнете ако комбинирате всички продукти от серията, в която се предлагат и шампоан, серум против косопад, ампули, балсам, термозащитен спрей, като можете да се възползвате и от специалните комплекти, които съчетават няколко от изброените.

Няма коментари:

Публикуване на коментар