понеделник, 8 юли 2019 г.

Summer wish list - Notino Black friday


Лятото е в разгара си, време е за забавления и море, но все пак не трябва да забравяме и грижата за себе си и да се запасяваме с любими продукти или пък да тестваме нови.Защо не и да поръчаме онзи дългожелан продукт, който все отлагаме да добавим към кошницата?От notino са помислили за това и в пика на лятото ни изненадват с Черен петък (08.07.- 14.07.2019)
През този определен период от време можете да се възползвате от изкушаващите 20% отстъпка от редовната цена на продуктите, като използвате код bgsummer 

Аз съм ви подготвила своеобразен списък с най-любимите ми продукти, които са включени в кампанията с кратки описания към тях.



Един от топ продуктите, с които се запасявам през летните месеци е термална вода.Ненадмината сред тези, които съм пробвала досега е Eau Thermale на Avene.Термалната вода има безброй приложения - да успокои кожата, да фиксира грима, но както се сещате най-хубавото е освежаващото чувство сред впръскването върху лицето или деколтето.Това прави това флаконче незаменимо за мен, когато съм на плажа или просто се отегча от жегата на работното място.Голям плюс е, че можете да изберете между няколко разфасовки, а сега. когато има и промоция е най-подходящият момент да се снабдите с по една опаковка от всички размери - една за тоалетката, една за бюрото на работното място и една за чантата. :) Малък трик - аз обожавам да държа моята бутилка в хладилника и когато почувствам, че имам нужда от освежаване го получавам и то по възможно най-приятния начин.


Когато става въпрос за лято и море няма как да пропуснем и продуктите със слънцезащитен фактор.Лично аз съм привърженик на тези, които едновременно предпазват от вредните лъчи и ни помагат да се сдобием с шоколадов загар.Това е особено важен фактор за мен, тъй като съм изключително бяла и предпочитам да съчетавам приятното с полезното за моята кожа.През последните години се доверявам на слънцезащитните продукти на Nivea, а този, който е намален в момента и ви препоръчвам в случая е олиото за тяло с SPF 30 Sun protect & bronze.Харесвам флакона, който е удобен и за хващане (имайки предвид, че при използването ръцете също се омазняват до известна степен), пулверизатора, който впръсква оптимално количество от олиото и ефекта, който получавам.Препоръчвам ви да нанасяте по-лек слой, за да постигнете максимален ефект.


И накрая, но не на последно място, един от най-любимите ми продукти за това лято - течният хайлайтър Maybelline Master Strobing. В горещините избягвам да нося тежък грим и наблягам предимно на течни и кремообразни продукти.А хайлайтърът е незаменима част от рутината ми, когато излизам.Влюбена съм в освежаващия вид, с който се сдобива кожата ми след нанасяне на само капка от продукта.На много хора им е трудно да боравят с течните продукти, но ви уверявам, че дори и с пръсти ще постигнете лесно естествен и сияен завършек на грима.Когато искам да постигна максимален и екстравагантен бляскав ефект, поставям течния хайлайтър като база и отгоре запечатвам с прахообразен.Т.е. това малко бижу има няколко приложения.Можете да изберете най-подходящия цвят за вас сред предлаганите.


Както вече споменах, намалението е 20% от редовната цена на стотици продукти, включително тези, които аз споменах.Получавате отстъпката накрая, когато заложите кода bgsummer в кошницата преди да финализирате поръчката си.Побързайте, за да се сдобиете с мечтаните продукти или да се запасите с любимите нещица за тоалетката и не само. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар