неделя, 21 юли 2019 г.

Rimmel Stay Matte пудра

През безгрижните юлски дни ми се иска да споделя с вас няколко любимци, които смятам, че биха се превърнали и във ваши любимци.
Началото давам с един от първите продукти в грим колекцията ми, който използвам и подменям веднага щом свърши още от времето, когато се запалих по цветната козметика, т.е. от около 6-7 години.Едва ли аз съм първият човек, от когото ще чуете за този продукт - той владее много сърца и въпреки изключително достъпната си цена е в топ 3 на най-любимите пудри и на много известни бюти гурута - Rimmel Stay Matte


Когато започнах да се вълнувам от гримовете нямах представа кое е хубаво и кое не, нямах възможност да си набавя козметика от високия клас и главно тествах дрогерийни продукти.Много често се насочвах именно към Rimmel, защото всеки техен продукт, който пробвам ми допадаше и никога не съм се разочаровала от бранда.И пудрата беше една от най-първите ми придобивки.

Пудрата от серията Stay matte се предлага в два варианта - пресирана и насипна, като аз харесвам повече тази компактна версия.Опаковката е семпла, лесна за пренасяне.Предлага се в изключително широка цветова гама, която обаче можете да намерите на малко места, едно от които е notino.bg. Аз лично предпочитам безцветния (прозрачен) вариант още от преди.Тексурата на пудрата е  нежна и фина, което я прави и изключително лесна и комфортна за носене върху лицето.

Можете да я използвате по няколко начина, както правя аз:
- с голяма пухкава четка вземате по-умерено количество от продукта и нанасяте върху цялото лице за запечатване на грима; ако имате мазна или комбинирана кожа можете да увеличите количеството или потупванията по по-омазнените части;
- с по-малка четка вземате по-обилно количество пудра и запечатвате само коректора под очите (любимата ми и най-чество използвана техника, която действа безотказно особено с тази пудра)
- с малка пухкава чека за запечатване на основата за сенки с цел да работите по-лесно с цветовете отгоре.


Каквото и да говоря за тази пудра ще е нищо пред перфектните резултати съпоставени с изключителната цена.Ако все още не сте се докоснали до това бижу - сега е моментът.

Няма коментари:

Публикуване на коментар