вторник, 30 април 2019 г.

Yves Saint Laurent Touche Éclat All-In-One Glow

Всеизвестен факт сред последователите ми е кой е любимият ми фондьотен.Скоро обаче, брандът предложи на любителите на хубавата козметика по-олекотен и ежедневен вариант на моето любимо бижу и разбира се, аз не закъснях с тестването му.Днес ще си говорим за Yves Saint Laurent Touche Éclat All-In-One Glow.

Както вече споменах, Touche eclat серията на YSL е най-добрата, която съм тествала от високия клас.Като любител на продуктите, нямаше как да пропусна да пробвам и най-новия представител.Ако трябва да бъда честна, бях доста скептично настроена и в следващите редове ще ви кажа защо.




Опаковката.По принцип съм противник на продукти за лице в тубички, предпочитам стъклените.Това може би се дължи на факта, че след известно време, като намалее продуктът вътре, някак си опаковката стои неприятно, но след дълги размисли стигнах до извода, че това е по-икономичният вариант от гледна точка на използването.Помпичката и тубичката на продукта позволяват да използвате всичко до последната капка, което при стъклените флакони е малко невъзможно.Като стана въпрос за помпичката - да, перфектна е в дозировката, което е много важно, особено когато говорим за продукт, който е предназначен най-вече за ежедневна употреба.Не знам дали има смисъл да го спомена, но да - макар и в такава тубичка, продуктът стои класно върху тоалетката...все пак говорим за YSL. :)

И сега по същество.Самият фондьотен, който малко ми е трудно да нарека така.За мен това е озаряващ продукт, с много лека консистенция, но с покритие достатъчно да изравни тена.Или с други думи - наподобява ВВ кремовете.Бях с много въпросителни в главата относно всичко това, защото и самият фондьотен от серията (т.е. моят любимец) е достатъчно лек и озаряващ продукт.Чудех се дали ще има кой знае каква разлика, но определено я видях.В този вариант е наблегнато повече на озаряващите свойства, които придават естествен и сияен вид на кожата - това, което търся в ежедневния си грим.Освен всичко това постигам и дълготрайност, която също е от особена важност, особено ако работите дълги часове без да имате възможност да се погледнете в огледалото.


*моят цвят е В10

Няма коментари:

Публикуване на коментар