вторник, 30 април 2019 г.

Tangle Teezer The Original

След цяла вечност най-накрая и аз имах възможността да притежавам и тествам една от всеизвестните четки за коса на Tangle teezer.Смятам ли го за пропуск това, че го отлагах толкова време? Да, определено.



Брандът стана особено популярен в САЩ преди известно време.Преди няколко години се разчуха и в Европа, а от сравнително скоро и в България имаме пряк достъп до тях.Въпреки всичко имаше възможност да се сдобия с четката и от чужди сайтове, но го отлагах.Чудех се с какво толкова една четка за коса може да превъзхожда друга.Е, разбрах с какво.

Започвам с иновативния дизайн, който всъщност откакто стана популярна четката е повод за безброй дубликати и реплики.Марката предлага четки за коса без дръжка, което за повечето хора (и за мен) в първия момент изглежда глупаво, трудоемко и непрактично.Мога да ви уверя, че притесненията ми бяха напразни.Е, определено се изисква време да се свикне, но не ми беше проблем.
Трябва да спомена, че се предлагат доста видове и серии четки, като аз се спрях на Tangle Teezer The Original - т.е. стандартният модел.Освен него може да намерите и такива за професионална употреба, за къдрава коса, за пътуване (с капак) и др.
Освен моделите има и разнообразие на цветове.Аз обичам семплите неща и се спрях на класическото черно.

С какво тази четка е по-специална?Самите материали, от които е направена, дизайнът и разположението на резците правят сресването на косата едно по-лесно и приятно преживяване.Освен, че с лекота разплита косата, едновременно масажира нежно скалпа, което подпомага кръвообращението и респективно растежа на косата.
Можете да я използвате както на суха, така и на мокра коса.Аз обичам дори да я използвам под душа след нанасяне на маската, за да я разпределя равномерно по косата.

Откакто я имам, четката се превърна в мой абсолютен фаворит и нещото, за което се чудя как съм живяла преди да го притежавам.Определено е нещо наложително за хората, които имат преплитаща се или проблемна коса и тези, на които им е писнало от грубите четки, които разкъсват косата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар