вторник, 30 април 2019 г.

Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils The Shock

Не веднъж съм споменавала, че рядко сменям спиралите си и тествам нови, но напоследък по неизвестни причини експериментирам и пробвам различни видове.Реших да ви разкажа повече за последната ми находка - Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils The Shock.


Ще бъда честна с вас.Не съм проучвала продукта, за да го поръчам.Просто ми се прииска да пробвам нещо от високия клас, осъзнах, че не съм пробвала нито една от спиралите на YSL и просто харесах гилзата на The Shock и я пожелах.Или с други думи - I see it - I like it - I want it - I got it.Това е цялата история. :)
Едва след това забелязах по-особената форма на четката, която всъщност много ми допадна.Удобна е и изпълнява функцията, за която е предназначена - екстра обемни мигли.В първия момент може да ви се стори странна и неудобна, но определено с времето се свиква.Друг плюс е, че върхът е приспособен идеално за долните мигли, върху които нанасям от продукта без да размазвам или прекалявам с количеството.

Най-най-най голямата ми изненада свързана с тази спирала беше миризмата.Съвсем случайно забелязах, че всъщност продуктът мирише на парфюм!Не, не така натрапчиво и неприятно или по начин, който да пречи на очите, а съвсем леко и приятно.Това беше много голяма изненада за мен.Освен уханието, забелязах и консистенцията, която не е като на стандартна спирала, а някак по-кремообразна.Това малко ме разочарова в първия момент, защото имах опасения, че така прекалено бързо ще се размазва и ще изсъхва бавно.Опасенията ми се оказаха напразни.

Спиралата се нанася лесно, изсъхва в рамките на секунди и издържа цял ден на очите ми (макар сълзенето им) и не се размазва по долния клепач.Когато дойде време за сваляне не ми създава грижи като търкане и неприятно чувство за парене в окото, което ми се е случвало с други продукти.

Препоръчвам с две ръце, ако сте решили да пробвате спирала от по-високия клас.

Няма коментари:

Публикуване на коментар