събота, 28 юли 2018 г.

SpiriTime Flower Time стягащ лосион за тяло

Знаете, че съвсем наскоро добре познатият ни на всички сайт промени името си на notino.bg, но заедно с това се разшири и асортиментът им, подобри се изгледът на сайта и т.н.С цел запознаване на аудиторията и блогърите, с които работят (един, от които съм аз, за моя радост) и изобщо всички, които се интересуват от хубава козметика, пратиха по една страхотна кутия, на всички нас, от които вие, нашите последователи, разбирате за новостите в света на козметиката.Този месец ще ви разкажа за 3 от продуктите, които съдържаще кутията, за която още веднъж искам да благодаря.

Най-големият продукт в кутията, т.е. и най-забележимият беше именно SpiriTime Flower Time.
В първият момент се зарадвах на цвета, защото се замислих, че ще стои страхотно върху тоалетката ми, но след малко се разочаровах, защото се досетих, че съм изключително мързелива на тема лосиони за тяло и само купувам и трупам такива продукти без почти да ги изполвам.Е, този лосион обаче не го последва тази съдба и ето защо...


Първата причина е, че е с помпа.Забелязах, че ме домързява да мажа тялото си, което между другото е изключително важна стъпка, не вземате пример от мен :), защото ми е трудоемко да обръщам тубички и да вземам продукт от тях или да бъркам в бурканчета с лосиони.Просто след душ обичам да разпускам, а не да затруднявам живота.Това, че този продукт е с помпа донякъде е причина да нямам оправдания.Честно казано за пръв път чух за тази марка и нямах представа какво да очаквам и като качество, и като миризма.Малко подвеждащо от написаното на опаковката, на мен лично лосионът ми мирише повече на ягодки, но това е друга тема на разговор, важното е, че ароматът е лек, ненатрапчив и приятен.

Истинският момент, когато ме спечели изцяло беше, когато разбрах, че това всъщност е стягащ лосион, което моментално ме заинтригува и реших да направя експеримент дали наистина ще има някакъв ефект, та дори и минимален след редовната употреба.Това съвпадна и с периода, когато минах на режим и щях да наблюдавам комплексните резултати на балансираното хранене и подходящата грижа за тялото.

Вече от един месец използване мога да дам положителното си мнение за продукта - наистина видях стягащ ефект, особено във вътрешната част на бедрата, където главно имам проблем.Освен всичко останало си върши чудесно и главната работа, а именно да хидратира.
Консистенцията е лека, не прекалено гъста и изискваща минути разнасяне, но все пак аз прилагах лек масаж с цел по-добро проникване на продукта в кожата.Не оставя досаден филм по кожата, който да пречи да се облечете веднага.

Освен всичко останало е и изключително икономичен - първо защото е с помпа и второ - просто се изисква минимално количество за постигане на желаното хидратиране по тялото.Аз лично го използвам 4 пъти седмично и още дори не е на 1/3 от опаковката.

Определено лосионът си заслужава и съм благодарна на нотино, че ме запознаха с този продукт. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар