събота, 28 юли 2018 г.

Maybelline SuperStay Matte Ink

Следващият продукт, който беше в пратката от notino.bg е Maybelline SuperStay Matte Ink.
Сякаш цялата еуфория покрай матовите червила взе да отшумява, но все още много хора разчитат на дълготрайността им, която е ключова особено през летните месеци.Аз, като любител на матовите червила и смея да твърдя човек, който е опитал най-популярните брандове, предлагащи тези продукти, с удоволствие и интерес пробвах предложението на Мейбълин и ето финалното ми мнение за продукта.


Истината е, че доста отдавна спрях да експериментирам с продукти, а купувам само повторно нещата, от които съм останала доволна.Така е и с матовите червила.Отдавна бях в тъсене на перфектната формула, цвят и дълготрайност и намерих това, което ми харесва и спрях търсенето.Затова и нямаше да закупя този продукт, ако не ми беше пратен.Но как ме изненада само.Може би сме свикнали, че когато нещо е на достъпна цена е по-ниско качество.Напротив, напоследък се убеждавам точно в обратното.Така се случи и с това червило.Малко бях притеснена, защото цветът, който получих (Romantic) е малко извън зоната ми на комфорт.Но благодарение на това, че имам сравнително пухкави устни и е лято, успяхме да си паснем.

Опаковките на тази серия са изцяло съобразени с цвета на червилото.Апликаторите са с капковидна форма, което улеснява достъпа до краищата на устните, което е от голяма важност при нанасяне.Не лепне докато изсъхне, но и имате достатъчно време за нанасяне преди да "замръзне" върху устните.Когато вече изсъхне не стои напукано, което е основен проблем при много други подобни продукти.По-скоро се усеща като кадифе, но и леко хладно, което е допълнителен ефект към перфектно изглеждащите устни.

Ето и най-хубавата част - изключителната дълготрайност.Наистина не съм очаквала дрогериен продукт да изглежда толкова добре върху устните и издържа толкова време без никаква промяна.Разбира се, при консумация на нещо по-мазно леко мръдва от устните, но от вода не се повлиява по никакъв начин.

Определено ако се интересувате от този тип продукти и искате нещо на достъпна цена, това е вашият продукт.Препоръчвам. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар