четвъртък, 21 юли 2016 г.

W7 Cosmetics Brush универсална четка за околоочната зона


Цял ден съм развълнувана за този пост и до преди малко се чудех защо.И току-що осъзнах и седнах да го напиша.Причината е, че за пръв път пиша ревю на нещо, за което никога преди не бях чувала да е хвалено в "нашето" пространство, а е същинско попадение и то на толкова достъпна цена.Не обръщам много внимание на четките си, т.е. не трупам много, защото смятам, че по-добре да имам една за определена цел, но качествена.От няколко месеца бях в търсене на четка за околоочната зона, която да отговаря на следните изисквания - да е на достъпна цена, да е достатъчно качествена и да може да се използва и за сенки...+ да се измива лесно. :)

Един ден пак се ровех из www.enzo.bg за интересни продукти и попаднах на продуктите нa w7 coemstics, чиито продукти за очи станаха доста известни напоследък в пределите на страната ни, но не знам защо аз лично не се поинтересувах много от тях.Затова и в сайта очаквах да са в наличност само познати неща и разглеждах с известно пренебрежение.Докато изведнъж не видях, че се предлагат и четки на марката ... и то на какви цени.Първо си представих някакви четки с лошо качество и не обърнах внимание.После обаче се замислих, че не губя нищо и веднага добавих една от четките в кошницата с останалите си продукти, които бях избрала.Изборът ми както ви разказах в началото на поста не беше случаен.Тази четка се води универсална за околоочната зона.Е, явно в нея ми е бил късметът.След няколко дни, благодарение на точността и прекрасното обслужване на ензо четката беше в ръцете ми и О, БОЖЕ МОЙ!Бях удивена от това, че държа четка за по-малко от 5 лева в ръцете си, която първо, че изглежда много добре, второ, че е качествена и трето - просто нанася продуктите за околоочната зона безпроблемно и съвършено.Първо си помислих, че е нещо като мираж, но в крайна сметка приех факта, че просто w7 са си свършили добре работата.
Четката има държена дръжка с лека подутинка в горния си край, което я прави лесна за хващане и работа.На нея е надписана и марката на продукта.Нагоре има типичния метален накрайник, под който са захванъти косъмчетата.Държа да отбележа, че четката е изключително лека, но не и чак толкова, че да губите контрол над нея при работа, напротив.Самите косъмчета са под формата на обърнат конус - повърхността е кръгла и равна, с по-гъсто разположени косъмчета, които предполагам са синтетични, но и изключително меки.Аз първо пробвах да нанеса нормален, течен коректор и както казах ефектът ме порази - с няколко движения разнася продукта перфектно като го разпределя по перфектен начин и не поема прекалено много от него.Може да се използва и за кремообразни коректори, както и за сенки след изчистване, което впрочем е изключително лесно, което за мен е много важно, защото мразя да търкам четки с часове (кой ли обича :)) Та, това, което може да ви кажа е, че препоръчвам тази четка с 10 ръце, 15 крака и всичко възможно.Задължително пробвайте! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар