четвъртък, 21 юли 2016 г.

BHcosmetics Flawless комплект за вежди


Здравейте отново!Днес съм в настроение да ви поразкажа за продукти, които макар и вече да не са в колекцията ми са ме впечатлили по някакъв начин.Не случайно започвам с палитрата за вежди на bh cosmetics (чиито продукти може да намерите на www.enzo.bg).Знаете, че веждите са най-важната част от грима и колкото и да е перфектна останалата част от лицето ви, ако тяхната рамка не е подчертана, по-добре не носете никакъв грим.На мен лично ми отне години да оценя продуктите за вежди, да ги приема като необходимост и да осъзная, че всъщност без тях съм за никъде.И така, днес за мен светата троица на грима са продукт за вежди, спирала и коректор.Воала!
Днес ще ви разкажа за опита си с палитрата за вежди на bh cosmetics - Flawless brow trio, с която се сдобих доста отдавна и я ползвах с удоволствие дълго време.Моят цвят е най-светлият предлаган в сайта, т.е. Light.
Самата палитра е изработена от черна лъскава пластмаса (не брокатена или матирана) с бели надписи.Като размер е изключително удобна за разнасяне в чантата особено при пътешествия.Другият й плюс в тази графа е притежанието на огледалце.Затварянето също е стабилно и няма никаква опасност от спонтанно отваряне и неприятни изненади.



Самата палитра съдържа в себе си три продукта, два от които прахообразни (сенки) и един кремообразен (вакса).Най-отляво е разположена ваксата, с която може да фиксирате веждите си.Моето предпочитание относно такъв тип продукти е да ги използвам, когато ми предстои натоварен ден и трябва да съм сигурна, че някое косъмче не е решило да си има свое собствено мнение.Следва по-светлата сянка, която много харесвам нанесена във вътрешните части на веждат, просто за да добави изразителност, без да ви превръща в нещо, което всъщност не сте.Или образно казано да се обзаведете с вежди тип Ни Ло. :) И на последно място, но не по важност е тъмната сянка, с която се подчертава останалата част на веждата.Т.е. получаваме едно своеобразно омре над очите си.Количеството на продуктите е 3,1 гр прахообразни продукти и 1,2 гр.вакса.
Другата екстра към цялото съвършенство на този продукт е това, че има четчица с два края - едната страна е стандартната плоска, с която е удобно нанасянето на ваксата, а другата е със скосен край, който е по-удачен за използване на сенките.Тази добавка прави палитричката още по-удачен вариант при пътешествия.
Ако си търсите мултифункционален продукт за вежди на достъпна цена - това ще е право в 10ката. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар