неделя, 10 април 2016 г.

Mary Kay Translucent Loose Powder

Този месец сложих край на дългата пауза от използването на пудри благодарение на поръчката, която направих от www.enzo.bg При случайното разглеждане на сайта попаднах на марката Mary Kay, която не знаех, че се предлага в България.Бях чувала доста неща за бранда, но до този момент не съм имала възможност да пробвам негов продукт.Спрях се на едно от най-хвалените им неща, а именно Mary Kay Translucent Loose Powder Защо избрах да си поръчам точно нещо такова..откакто разчистих грим колекцията си нямах почти никакви пудри.Оставих си само една и тя е с доста висока цена и благодарение на моя почит към гримовете ми не смея много да я използвам.Не че използва ежедневно пудра, но все пак.Както казах в предното изречение пудрата не е част от дневната ми рутина в грима, поради простата причина, че нямам мазно лице.Дори предпочетох точно тази пудра, за да я използвам в по-тежки гримове за метода "печене на грима".
Това както предполагате е прахообразна пудра, не е пресирана, в грамаж от 11 грама, които са предостатъчни за мен.Кутийката на продукта не е много голяма, т.е. не заема много излишно място в чекмеджето ми с продукти за лице.Механизмът за отваряне за пускане на пудрата е едно от най-важните неща при този тип продукти за мен, защото когато не е стабилен или вместо него има просто лепенка наистина се стига до неприятности.За моя радост с тази пудра нямам такива проблеми, още повече че и дозирането е много добро - пуска ми точно толкова продукт, колкото имам нужда.

Типична прозрачна пудра, която има леки бели нотки, но както ви споменах моята цел и мисли при покупката й, беше да я използвам в тежки гримове и затова ми върши перфектна работа.Консистенцията е на ситен прах, който се разнася изключително лесно и не натежава на лицето.Освен за специални поводи и използване в зоната под очите за просветление е изключително подходяща за матиране на омазняването по лицето на дамите с подобен проблем в ежедневието.Наистина това е продукт, който си заслужава.

Няма коментари:

Публикуване на коментар