неделя, 10 април 2016 г.

MAC Amplified Creme Lipstick крем-червило

За мен е истинско предизвикателство да пиша ревюто на този продукт, защото е предизвикателстводори да го притежавам.Преди няколко месеца започна болестното ми състояние по червилата като цяло и по-специално към тези на MAC, които както знаете се предлагат в www.enzo.bg.Цветът, за който ще си говорим днес е Up the amp MAC Amplified Creme Lipstick крем-червило
Като за начало - добрата стара опаковка на червилата на МАС.Не знам дали има смисъл да го споменавам въобще, но за мен най-красивите и класически гилзи - черни с едва забележими блясъци и напълно сигурни и здрави, за да ги носите в чантата си за поддържане на цвета през целия ден, макар че са толкова издръжливи, че това ще ви се налага доста рядко.
Второ - невероятният аромат на тези червила.Абсолютно всяка червило на марката, независимо от завършека и цвета си мирише уникално, на мен лично ми напомня на ванилов сладолед.Както и да е да насочим темата към звездата на днешното ревю, а именно цветът Up the amp.

Ще започна с това, че аз по принцип не нося такива цветове, даже никак.Не мисля и че ми отиват, макар и да имам плътни устни.Винаги съм се възприемала с по-нюд червила и тук-там когато се налага червени.Но не знам защо и как се събуди авантюристката в мен и реших да се нахвърля на този така крещящ лилав цвят, който сам по себе си е У-Н-И-К-А-Л-Е-Н.Не знам точно как да го определя, може би като люляков, но изключително наситен.Завършекът е кремообразен,нанася се лесно и следейки името му е уголемяващ, но аз лично не съм забелязала такъв ефект - или няма или просто аз не съм обърнала внимание.

Това червило за мен лично не е за ежедневна употреба, но за моментите, в които искам да съм по предизвикателна е перфектното.На авантюристките от вас го препоръчвам с две ръце.

Няма коментари:

Публикуване на коментар