неделя, 10 април 2016 г.

Clarins Cleansers нежен почистващ крем с пилинг за всички типове кожа на лицето

Първото ми ревю за месеца е на продукт, който желая от доста дълго време заради положителните отзиви, които чета относно ефекта върху кожата.И точно както предполагате става въпрос за представител на бялата козметика, в случая измивен гел-пилинг - Clarins Cleansers нежен почистващ крем с пилинг за всички типове кожа на лицето, закупен от www.enzo.bg
Първото нещо, което искам да спомена е, че противно на очакванията самото количество на продукта е доста голямо.Не съм обръщала внимание по ревюта или на снимки да погледна точно колко е, но грамажа от 125 мл е доста изгоден, тъй като самата консистенция на гела предразполага към вземане на по-малко количество при използване.Другият плюс на опаковката е, че е прозрачна и спокойно може да се следи нивото на изхабения продукт, а не да се изненадваме неприятно, когато ни се налага да си измием лицето.
Ако трябва да говорим като цяло за този гел: това е по-скоро много лек пилинг, подходящ за ежедневна употреба, защото частиците не са едри и не дращят или изсушава кожата.По принцип е оранжев и знам, че съдържа аромат на портокал, но на мен лично ми мирише на душ гел с нотки на някакво лекарство.Това да не ви притеснява, в никакъв случай това не е натрапчива или дразнеща миризма.
Аз лично предпочитам да използвам този гел само 2-3 пъти седмично или когато съм носила тежък грим, защото наистина премахва добре дори водоустойчивата ми спирала.Процедирам по следния начин - взимам малко количество (колкото лешник) и започвам да масажирам предварително навлажненото си лице.Самата консистенция е такава, че гелът се превръща веднага в пяна, т.е. сега ще си кажете както и по принцип става с геловете.Но тук усещането е малко по-странно и за жалост не мога да го обясня, защото трябва да го изпитате.

Като цяло това е много подходящ продукт за тези от вас, които имат нужда от по-дълбоко почистване на лицето  - определено ви препоръчвам един от моите любими продукти напоследък.

Няма коментари:

Публикуване на коментар