неделя, 23 август 2015 г.

TAG: От всичко по малко

Здравейте!Попаднах на този таг случайно и избрах да го направя неслучайно, защото съм в период, в който разчиствам още повече грим колекцията си и целта ми е да си оставя възможно най-малко продукти, но качествени.Идеята е да кажа ако ми се наложи да остана само с по един продукт за лице например кой би бил и защо.Това е и своеобразно представяне на един Wish list.Аз ще назовавам някъде и по няколко, защото....защото така се налага! :D Да започваме...

1.База
В момента имам да изхабя две опаковки от този тип продукт - Perfect Blur на Garnier и Baby Skin на Maybelline(следващият пост ще бъде съпоставка между тях)Мисля да си ги доизхабя и след това да си купя Nars pro-prime, някоя от тези на Smashbox или Porefessional на Benefit.




2.Фондьотен
Тук без да се колебая казвам два продукта - с пълна и лека покривност - Estee Lauder Double wear и МАС face&body.С първия, надявам се, ще се сдобия много скоро, а втория ще бъде закупен евентуално при някоя екскурзия до Турция.Тази година успях да изхабя три фондьотена и този, който остана единствен в колекцията ми е Rimmel Match perfection, който засега ще замества желания продукт на МАС като такъв с лека покривност.


3.Коректор
За никого не е тайна, че имам проблемна зона под очите и това е причината да съм пробвала един куп коректори.Попадала съм на много добри, но съм имала и пълни разочарования.В момента в колекцията ми има 3 - Maybelline Fit me, който е прехвален в блог пространството, но на мен ми идва някак много тежък и не ми харесва особено как стои, затова се  мъча да го изхабя.Другият дрогериен коректор в чекмеджето ми е L'Oreal True Match - абсолютен фаворит, обожавам го!Почти на свършване е и определено ще си го купя отново.И разбира се последният, но не на последно място е MAC pro longwear, който си е класика, но определено не е ежедневен коректор и си го къткам здраво.Та ако ми се налага да избирам, бих останала с True Match и pro longwear...както и ще направя.



4.Пудра
Принципно като човек, който няма проблем с омазняването на лицето, имам нужда само от леко матиране, за да запечатам кремообразните продукти, особено коректора.Перфектна работа тук ми върши Rimmel Stay matte, от която вече съм изхабила две опаковки и съм на третата.Другата пудра, която в момента имам в колекцията си и се опитвам да свърша е Sexy mama на The Balm.Тук можех да избера и нещо от по-висок клас, но не мисля, че си струва, защото знам, че наистина нямам нужда от нещо чудотворно за матиране.Иначе ако някой ден имам възможност не бих отказала на една от пудрите на Hourglass. :D



5.Продукт за вежди
Както видяхте и в предишния ми пост, в момента използвам гела за вежди на Essence Make me brow и съм доволна от него.За всеки случай си имам и прозрачния гел на марката.Ако имам възможност да поръчам от някъде бих си взела така известния Brow wiz на Anastasia или двойника му от Soap and glory.Но понеже понякога ми е трудоемко да се занимавам с гел, обмислям да си взема и сенките за вежди на Essence или Rimmel, защото със сенки според мен завършека е много по-естествен.



6.Руж
И от този тип продукт си оставих само няколко в колекцията, но ако трябва да избера кой да е единствения, който да имам определено ще избера Melba на MAC.Имах възможността да го пробвам на лицето си и буквално бях влюбена, но за жалост не успях да се сдобия с него.



7.Бронзант/контуриращ продукт
Тук не мога да взема решение, защото съм доволна от продуктите, които притежавам в момента и изпълняват задачата да затоплят и очертават лицето ми - Catrice sun glow и сянката на Essence - My favorite touping.Може би бих избрала Hoola на Benefit като контуриращ продукт и Laguna на Nars.О, няма да откажа и Soleil tan de Chanel. :D



8.Хайлайтър
Е, тук няма за какво да мечтая, защото имам това, което исках и не мисля да го заменям за нищо на света.Както се досещате...говоря за Mary-Lou Manizer на The Balm.Разбира се, ако имах възможност бих пробвала и от Mineralise Skinfinish-ите на МАС, но нека да не изневерявам на Мери :)



9.Палитри/база за сенки
Както видяхте и във видеото с колекцията ми си оставих 2 палитри - репликата на Lorac Pro и Meet Matt(e) nude.И съм доволна от избора си.Но все пак ако се налага да избирам една от двете, разбира се, че ще е втората, защото я ОБОЖАВАМ!А палитрата, която бих искала да притежавам е такава, каквато бих си сглобила сама със сенки на MAC, като някои от цветовете вътре ще са Omega, Brule, Nylon, Carbon, Expensive pink.
Базите, които притежавам в момента са тази на Lorac, която пристигна с палитрата и HD на NYX.И от двете съм много доволна, но в Wish list-a ми фигурира MAC paint pot в цвят Soft ochre или Painterly. 



10.Очна линия/молив за очи
И за двете отговорът е един - АVON supershock, защото мога да го използвам и по двата начина.Харесвах и Scandaleyes на Rimmel, но малко ме разочарова.



11.Спирала 
Любимата ми спирала принципно е Rocket volum express на Maybelline, но Mis Manga на L'Oreal ми привлече вниманието и си я закупих.В момента се мъча да я изхабя.Не е лоша, но определено чувствам липсата на любимата си спирала.А ако ми се жалят пари, определено бих избрала Lancome hypnose drama.


12.Червило
Тук естествено няма как да избера само един или два продукта, но както знаете обожавам нюд червилата.И определено ако имам възможност бих си направила една малка колекция от червила на MAC.В wish list-a са Creme Cup, Faux, Angel, Please me,Ruby woo.


13.Други
И тук е време да спомена категорията "Разни" - продукти, които имам или бих желала да имам извън изброените вече.
*Urban Decay All nighter spray - (притежавам) - макар да не използвам фиксиращ спрей всеки ден, понякога ми се налага да употребявам такъв вид продукт при важни събития и определено съм доволна от този и пак бих си го поръчала.
*MAC fix+ - (притежавам) - както съм споменавала сто пъти, този спрей не задържа грима, а по-скоро премахва напудрения и изкуствен вид след гримиране.Не е нещо жизненоважно, но е хубаво да го имам подръка.
*MAC strobe cream - (не притежавам) - един от най-желаните ми продукти от марката!Интересно ми е да видя дали наистина стои по този начин, по който изглежда и по клиповете на едни от любимите ми влогърки.
*MAC brush cleanser - (притежавам) - отново не е нещо кой знае колко важно, но ми харесва да имам такв помощник при спешната нужда от почистване на някоя четка.
*Тук реших да спомена и нещо, което минава към категория контуриране - една голяма мечта ми е да пробвам кремообразната и прахообразната палитра за контуриране на Anastasia...но според мен ще си остане само един красив блян. :D



Тагвам всички колежки, които са попаднали на тази публикация. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар