четвъртък, 20 август 2015 г.

Essence Make me brow eyebrow gel mascara Review

Привет!Днес съм в настроение да пиша ревю...и реших да ви запозная отблизо с продукт, който все още не е много познат за българските потребители(потребителки, надявам се :D) но все пак по-запознатите вече знаят за него и очакват с нетърпение разпространението му във всички вериги предлагащи марката.Както сте разбрали и от заглавието, това е гелът за вежди на Essence - Make me brow.




Както винаги ще започна в външния вид и след това ще мина към цялостните впечатления.Не е тайна за никого, че марката е целяла да изкара по-достъпен вариант на всеизвестния Gimme brow на Benefit, което всъщност е доста добра и печеливша според мен идея.Въпреки че не съм виждала на живо продукта на Benefit, според мен външно двата гела си приличат доста.
Essence предлагат "спиралата" за мигли в два цвята - 01 blondy brows и 02 browny brows.
Доколкото видях и знам аз, в България в момента е наличен само вторият, по-тъмен цвят, както и предполагах.Засега можем само да се надяваме по щандовете да срещнем и цвета за блондинки, защото според мен би стоял по-естествено.

Четката.Изключително важна за мен.В пъти по-удобна от четката на гела за вежди на Catrice, който използвах известно време, която е дълга, по-широка и често ми се налагаше да поправям "щетите" след нея.
Четката на Make me brow е мъничка, компактна и много удобна за прецизното подчертаване на веждите.Направих си и труда да поровя в нета за снимка, която сравнява четката с тази на гела на Benefit - едно към едно са.СЛОЧАЕНОС?НЕ МИСЛА! :D



Нека преминем към съществената част, а именно самият гел и вида, който придава на веждите.
Отново ще направя сравнение с гела на Catrice, който е една-две идеи по-плътен и гъст от Make me brow.Като цяло оставя и по-наситен цвят на веждите, но лично аз предпочитам по-естествения вид, който оставя след себе си малкото бижу на Essence.

  
Ето и доказателството за естествения завършек
Първата снимка е без гел, втората - с много малко количество от продукта



Общо взето това беше по-същественото, което имах да кажа - продуктът наистина си заслужава и слава на Essence, че произведе двойник на висококласен продукт, който не всеки може да си позволи не само като цена, но и като достъпност.

Цена: около 3-4 лева/3,8 ml
Можете да го откриете в Douglas 
(поне аз досега не съм го срещала във всички дрогерии) 

1 коментар: