понеделник, 24 август 2015 г.

Седмица 2: 90-дневна диета

Здравейте отново.Последните записки към мисления ми дневник относно диетата касаят общото ми състояние - определено се чувствам по-лека и по-жизнена.Eто какво хапвах през изминалата седмица...

Ден 8 (плодове)
Един от онези дни, в които не ми се яде нищо...до вечерта, разбира се.В късните часове на деня си хапнах салата от домати, краставици, пипер и маслини, а малко по-късно и няколко парчета диня.

Ден 9 (протеини)
Дооооста си похапнах...почти цял пакет пилешки филенца на фурна със салата от зеле и моркови, а за вечеря - салата Цезар, но не от тази на Хепи, защото тя е доста тежка за диетичен период, а от друг нов любим ресторант.

Ден 10 (варива)
Тук дежурни отново бяха любимите селски картофи.Нямам думи да опиша колко голямо удоволствие ми доставя да си ги хапвам.

Ден 11 (Въглехидрати)
Отново почти нищо не отиде до стомаха ми през целия ден, но за сметка на това следобедната ми закуска се състоеше от най-най-най любимото ми тестяно изделие - чеснови пърленки(2 на брой) и малко зелева салата.

Ден 12 (Плодове)
За цял ден само една салата - зелена салата + айсберг с много лек дресинг.

Ден 13 (Протеини)
Понеже цял ден бях по срещи с приятели консумирах голямо количество кафе и фрешове.За вечеря - около 6-7 пилешки крилца.Макар и с панировка, не мисля, че сторих голям грях.

Ден 14 (Варива)
Разбира се...редовните селски картофи и 2 фреша.

Резултат: -2 кг (от първоначалните) и продължаваме напред, защото нещата стават бавно, но славно.. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар