понеделник, 24 февруари 2020 г.

Подаръци за 8 март

Ето, че наближава и най-специалният празник за нежния пол - 8 март.Тъй като аз лично го възприемам повече като ден на майката, отколкото на жената като цяло, насочвам вниманието си за избор на подарък на вече двете ми майки. :) Т.е. освен за майка ми ще избирам подарък и за майката на Мимо.Нека да видим какви специални предложения са подготвили от notino за избор на на-перфектния подарък за 8 март.

За по-лесно ще започна с подарък за моята майка, която главно е фен на бялата козметика.Разгледах продуктите, които биха й допаднали и се спрях на Biotherm Blue Therapy Red Algae Uplift - стягаща и изглаждаща грижа.Тъй като майка ми постоянно е в търсене на ефикасен продукт в борбата с несъвършенствата по кожата на лицето, смятам, че това ще е идеалният избор за нея.
Продуктът съдържа изключително ценни съставки като "водорасло на младостта", био активни вещества от минерали, както и червени водорасли, които имат способността да хидратират и регенерират кожата в дълбочина за по-дълготраен ефект.Освен всичко свързано с антиейдж ефект, кремът притежава и хидратиращи свойства, което беше важно при моят избор, защото кожата на майка ми е по-скоро суха, за разлика от моята.Всъщност се поразрових малко из бюти пространството и се оказа, че Biotherm Blue Therapy е доста популярен напоследък и резултатите след употребата му са налице при доста голям процент от потребителите.Предлага се в две разфасовки - от 30 и 50 мл, като специално за празника има отстъпка от цената, както и безплатна доставка.


Свекърва ми, за разлика от мама, има по-голяма страст към цветната козметика и перфюмите.Тъй като много обича да експериментира с аромати и не е капризна спрямо тях, мисля да заложа на точно този вариант като подарък.След предложенията в листата се спрях на Guess Seductive, главно заради състава, който смятам, че ще й допадне доста - типичен плодово-цветен аромат или ако трябва да съм по подробна глава - круша, касис и бергамот; сърце - портокалов цвят, перуника, жасмин и база - тамян и ванилия.Всъщност това е доста класически аромат, който доста дами покрай мен са използвали и знам, че се харесва на доста хора.При покупката на парфюми за самата мен отдавам голямо значение и на флакона, както знаете и сега също няма да направя изключение.Шишето е класическо, от прозрачно стъкло и изключително стилно.Разфасовките, които се предлагат са от 30 и 75 мл и са на промоционални цени.




Е, смятам, че и двете мами ще са повече от доволни, когато получат подаръците си.А вие с какво ще зарадвате вашите любими жени? :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар