вторник, 22 октомври 2019 г.

Revolution Skincare Gold Elixir

Няма как да не ви разкажа за най-доброто ми откритие, свързано с грижата за кожата, пряко касаещо и грима.Не вярвах, че един продукт може да ме впечатли толкова бързо и категорично и да се превърне в мой must have от първо ползване.Знаете, че съм голям фен на линията за грижата на кожата на един от любимите ми брандове - Revolution skincare, тествала съм доста от серумите им, но един стана незаменим за мен и вярвам, че е такъв за всеки, който се е докоснал до него, а именно Revolution Skincare Gold Elixir.


Не веднъж съм гледала видеа на бюти гурута, на чието мнение много разчитам, които са споделяли, че шипковото масло и като цяло продуктите, които го съдържат правят чудеса с кожата.Никога обаче не съм изпитала някакво свръхжелание да тествам чудодейните му свойства.Един ден това се промени с факта, че по погрешка съм поръчала от notino точно този серум вместо друг в подобна опаковка.Казах си, че нищо не губя, не го върнах, а се разрових в бюти пространството, за да видя как точно го използват другите дами.Най-много положителни отзиви беше събрал като база за фондьотен.Изглеждаше ми малко абсурдно, защото наистина има доста мазна консистенция и се чудех дали няма да изглежда прекалено зле като база за грим, но в крайна сметка реших да пробвам и...се влюбих в ефекта.

Като цяло никога не съм харесвала матов финиш в грима на лицето, винаги прибягвам към по-озаряващи продукти и този серум е право в десятката за такива визии.
Не случайно носи това име - съдържа малки златни частички, които при нанасяне озаряват деликатно лицето и придават усета, че нанасяте нещо много скъпо, а всъщност продукта е изключително достъпен като цена спрямо качеството си.Като добавим факта, че е и изключително икономичен благодарение на пипетката и това, че съвсем малко количество е предостатъчно, за да постигнете желания ефект - просто няма равен.

Можете да използвате продукта и стандарно, като грижа за кожата и сутрин, и вечер.Аз обаче, както споменах, обожавам да го използвам под фондьотена по следния начин: почиствам добре лицето и го посушавам; след това вземам в ръка буквално 2 капки от серума, като преди това го разклащам добре, за да се разпределят равно златистите частички; затоплям леко, като го втривам между дланите и след това с леки потупващи движения нанасям по цялото лице, включително и в околоочната зона, тъй като продуктът не съдържа ароматизатори и алергени, които биха предизвикали зачервяване.Изчаквам минута-две да попие добре и след това преминавам към нанасянето на грима.Ефектът е УАУ и ви препоръчвам да пробвате задължително, особено ако имате суха кожа и никога не сте доволни от вида на грима си и чувството за сухота.

Няма коментари:

Публикуване на коментар