вторник, 22 октомври 2019 г.

Dior Base Coat Abricot

Всички знаем, че есента е сезона на настинките, падащата коса, чупещите се нокти...Разбира се, това се дължи до голяма степен на отслабването на имунитета и е нужно да подсилим организма с витамини и минерали, за да се преборим с тези неприятни прояви, но особено за дамите е от изключителна важност да дадат подкрепа на организма и с козметични продукти.В този пост конкретно ще си говорим за ноктите.Знаете, че от години използвам услугите на маникюрист и основно съм с гел лак, но това не означава, че не си правя паузи и нямам любими продукти, които да използвам у дома.Един много любим помощник в грижата за ноктите е Dior
Обикновено правя този детокс на ноктите през есента и наистина държа да използвам качествени продукти, изпробвани с времето, на които мога да разчитам на 100%.Тъй като съм свикнала с гел лака, за мен е много важно лакът ми да има голяма издръжливост, особено важна при тъмните нюанси, които са ми любими за есенен маникюр .За мен през този сезон няма нищо по-красиво и елегантно от красиви виненочервени нокти.

Базата на Dior от години за мен е еталон в категорията грижа за ноктите не само заради това, че е от високия клас, а защото наистина оправдава очакванията ми и не на последно място си заслужава парите напълно.Тъй като поддържа маникюра и осигурява дълготрайност е и изключително икономичен продукт, който няма да се развали или изсъхне бързо.Четката е лесна за използване, с гилзата са в пълен синхрон - не е нужно да я накланяте, когато продуктът намалее, за да си вземете от него, което знаете е често срещано при доста лакове.

Dior Base Coat Abricot можете да използвате и самостоятелно, като придава леко розовеещ, изчистен вид на нокътната плочка и е перфектния избор за любителите на семплите маникюри.
Ако сте в търсее на перфектната база за лак, която няма да ви разочарова - това е правилното решение.


Няма коментари:

Публикуване на коментар