вторник, 19 януари 2021 г.

Моята рутина за грижа за лицето за 2021

 Както вече споменах в предишната публикация, Новата година винаги е свързана с нови обещания за по-добра организация и по-голяма лична грижа...поне за мен!Едно от нещата, които си обещах (и засега успявам да спазвам) е да не пропускам рутината с грижа за лицето ежедневно.Тези, които ме следят от доста време знаят, че си имам утвърдени любимци в тази категория от години, но напоследък ми харесва да тествам нови продукти, като се старая да търся бюджетни двойници на моите фаворити.Истината е, че имам доста добри попадения, които реших да споделя и с вас.


Не съм много редовна в използването на маски за лице, колкото и да ми е приятно да прилагам тази релаксираща процедура.Първата причина е, че рядко намирам време, втората е, че обикновено ако се случи да имам, малкият се събужда веднага след това и се стряска от вида ми. :) Но определено имам любима находка от 2020, която с удоволствие ще продължа да използвам и през тази година...ако успея.Горещо препоръчвам маските на Revolution skincare, като моят персонален любимец е тази с алое и водна лилия - супер хидратираща и освежаваща!Особено подходяща за кожа, която се усеща дехидратирана след измиване и преди нанасяне на грижа.Но като цяло който и вариант да изберете на марката няма да се разочаровате - качеството им определено надхвърля цената няколкократно.



Крем за лице...да, определено най-задължителната стъпка при всяка грижа за лицето, независимо от пола!Не е тайна, че аз лично от години използах само и единствено Clinique moisture surge, защото обожавам консистенцията на продукта и усещането, което остава след нанасянето му по кожата.Но наскоро ми хрумна да потърся негов двойник и след проучване се оказа, че до него най-много се доближава Neutrogena Hydro boost.Побързах да поръчам, за мой късмет се оказа, че в notino е и на много добра цена и с трепет тествах новия продукт.Да, определено консистенцията и ефекта върху кожата са доста сходни, макар и драстичната разлика в цената.Не мога да скрия, че моят добър стар любимец си остава и такъв, но определено Hydra boost е много добър вариант на достъпна цена.Използвам го с удоволствие и бих поръчала отново.




Колкото и да ми е неудобно да го направя, ще призная, че рядко използвам серум за лице.За сметка на това, грижата ми за околоочната зона е под формата на серум, от който съм изключително доволна и вече използвам трета или четвърта поредна опаковка.Става въпрос за Revolution Skincare 5% Caffeine solution + Hyaluronic Acid, отново на Revolution skincare, които може би вече се досещате, че са ми любимци заради страхотното качество на козметиката си (не само бяла, но и цветна) на достъпни цени.Околоочният серум е със страхотна консистенция, която попива бързо, хидратира дълготрайно и озарява контура под очите, като придава и по-свеж и бодър вид на тази зона при редовна употреба.Определено това е най-добрата грижа, която може да получите на
тази цена.





Няма коментари:

Публикуване на коментар