четвъртък, 17 декември 2020 г.

Коледни подаръци за мъже

Вече не мога да преброя колко пъти съм споменавала, че ми е изключително трудно да избирам подаръци за мъже, независимо за какъв повод става въпрос - рожден ден, имен ден, Коледа или някакво друго събитие.Абсолютно винаги размишлявам какво точно да подбера, за да е едновременно полезно, стилно и да предизвика наистина положителни емоции у получателя си.Напоследък често прибягвам до варианта с директен въпрос "Какво искаш да ти купя?", но както знаете отговорът почти винаги е "Каквото прецениш!" и става оооще по-трудно.Е, аз пък най-често прибягвам към класическите подаръци или неща, за които съм сигурна, че по принцип се използват.Ето и няколко предложения от мен, в случай, че все още не сте избрали подаръци за вашите любими мъже.


Когато става въпрос за мъжки парфюми съм доста скучна като купувач, защото съм фен буквално на 3-4 аромата, които съм свикнала на използват моите близки от силния пол.Затова ако случайно се спра на този вариант като вид подарък, винаги гледам да подбера техните любимци, за да съм сигурна, че няма да закупя нещо не по вкуса им, чийто флакон само ще краси шкафа.Може би вече ставам досадна с този продукт, но няма да се уморя да повтарям, че любимият парфюм на съпруга ми за мен е топ аромат.Обожавам го и нямам идея вече колко пъти сме го купували.Но определено си струва популярността и всички положителни отзиви, а ако все още не сте вземали поне тестер, за да го пробвате върху любимия - сега е моментът.Да, говоря за Invictus на Paco Rabanne, който е едновременно лек, елегантен и много мъжествен аромат.Още по-успешен е ако го комбинирате с душ гел и лосион за тяло, за да е по-дълготраен и осезаем.Горещо препоръчвам още два аромата - тези, които в момента използва баща ми и определено са много запомнящи се и по думите му - доста трайни - Y на YSL и Quatre на Boucheron.




Като споменах татко, нека продължа с избора ми за него.Тъй като е от типа хора, които предпочитат да купят нещо евтино няколко пъти, вместо да инвестират веднъж в нещо качествено, много често се случва да остане без електрическа самобръсначка точно когато му е много необходима.Затова съм решила да му подаря точно това, защото в notino има огромен избор на страхотни машинки, които едновременно са на доказани марки, но са и на изгодни цени.След кратко проучване из нета и допитване до Мимо, се спрях на Philips Shaver Series 5000 S5400/06, който има страхотни характеристики като например подвижни глави, ножчета със заоблен профил за максимална защита, може да се използва под душа и още, и още...Определено ще е джаджа, която ще използва с удоволствие!


Колкото и да говоря, че се затруднявам при избор на подарък за мъже, ще трябва да си призная, че това не е съвсем така, когато човекът отсреща е суетен.Точно затова ми е много лесно да подбера нещичко за свекър ми, който изключително държи на външния си вид и колкото и да ме е срам да си призная, понякога е по-редовен дори от мен в грижата за кожата си.Затова каквото и да избера от категория мъжка козметика знам, че ще се хареса и ще се използва с удоволствие!И тъй като знам, че в момента има и хубав пафюм, и хубава самобръсначка, реших да се спра на продукт за лице, защото от години е фен на крем с доста гъста консистенция, който не съм убедена, че му помага кой знае колко.Ето защо моят избор е гел за дехидратирана кожа на Clinique for men.Аз самата обожавам да използвам гелове за лице вместо кремове заради по-бързото попиване и по-дълготрайния ефект, а в случая този е и без парфюми (подходящ за чувствителна кожа) и помага за намаляване на признаците на стареене на кожата.Определено изборът ми е право в десятката и съм убедена, че ще е високо оценен и от бащата на Мимо. :)




Вие какво сложихте под елхата за любимите си мъже?

Няма коментари:

Публикуване на коментар