вторник, 21 април 2020 г.

Домашно СПА - ръце

Колкото повече време прекарваме вкъщи, толкова повече домакинска работа вършим...или поне така ми се иска да е. :) Независимо дали това е така или не, в извънредно положение трябва да поддържаме маникюрите си сами, в домашни условия.Днес ще ви споделя как аз се справям с липсата на професионален маникюр и спасявам положението с любимите си продукти.Или с две думи - да си спретнем набързо едно домашно СПА за ръце.

От години се доверявам на маникюрист за поддържане на перфектния вид на ноктите си и ситуацията, в която се намираме ме свари неподготвена - с израснал гел лак, груби кожички и ръце.Затова първата ми задача беше да изровя инструменти като пила за нокти, избутвач за кожички и т.н., за да предотвратя евентуало счупване или нараняване на плочката.Тук е моментът да кажа, че съм голям почитател на стъклените пили, но в случая предпочетох хартиена, защото е по-подходяща за гел лак.



Въпреки всичко, винаги съм скептично настроена към умението си да режа сама кожичките, които започват да загрубяват 2-3 дни след посещение на козметичен салон, затова дори да не сме в извънредна ситуация като в момента има продукти за грижа за ноктите, които са неразделна част от козметичната ми чантичка.От години използвам маслото за кутикули с лимон на Burt's Bees, но се налагаше да го поръчвам от чужбина, докато сега е леснодостъпен, както и много икономичен продукт, който освен да омекоти кожичките на ноктите доставя и страхотно удоволствие на сетивата с аромата си.Просто нанесете минимално количество от продукта върху кожичките си и масажирайте нежно без да имате притеснения - попива изключително бързо.


Не на последно място - трябва да обърнем внимание и на кожата на ръцете.Моята си е суха по принцип, но сега заради по-честото миене на ръцете е още по-чувствителна.Обикновено залагам на крем за ръце, който да има по-изчистен състав, отлични хидратиращи свойства и приятен аромат.Нямам конкретен продукт, който да използвам постоянно, по-скоро експериментирам и досега рядко съм имала лоши попадения.Но най-най-важното за мен е продуктът да попива бързо, за да не се налага да отлагам задължения, които върша в момента, в който усетя кожата си суха и искам хидратация на момента.Освен всичко останало, предпочитам флакони, които лесно мога да нося в дамската си чанта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар