сряда, 20 ноември 2019 г.

Notino - Black Friday 2019

Черният петък - най-любимото време от годината на всеки шопинг маниак.Колкото и далеч да е понятието в нашите георграфски ширини от реалността в Америка на този ден, все пак има оферти, които никак не бива да се пренебрегват и задължително Ви съветвам да се възползвате от изгодните предложения.Както винаги, oт notino са подготвили много намаления (нищо, че цените и без това са достъпни), а аз днес ще ви разкажа какво съм си набелязала от техните предложения за черен петък 2019, който в сайта ще се състои в периода от 25 ноември до 1 декември - т.е. ще имате достатъчно време да изберете най-подходящите подаръци за вашите близки и вас самите. :)



Обикновено не съм от хората, които се запасяват с излишни продукти, нито пък складирам нещата, които използвам рутинно, затова по-скоро ще се възползвам от намаленията, за да си закупя неща, които отдавна съм набелязала, т.е. съм обмислила покупките добре.Това е и малък съвет към вас - разгледайте добре всички предложения, намерете нещата, от които наистина имате нужда и сте отлагали да се придобиете с тях точно заради цената, изчакайте момента на голямото намаление и...действайте!

Обикновено изчаквам периодични намаления или подобно събитие като Black friday, за да се сдобия с козметика от високия клас.Има няколко продукта, които отдавна съм набелязала, но ще се спра на нещо, от което ще имам нужда съвсем скоро, тъй като моята спирала е на свършване - Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils Колкото и да смятам, че спиралите от дрогерийния клас са достатъчно добри, понякога просто ми се разнообразява с по-луксозни продукти.Определено YSL имат много добри попадения, затова не случайно се спирам на техен продукт.Особено внимавам при избора на четката, която в моя случай трябва да е с по-гъст косъм, защото този тип е най-подходящ за моите мигли.Конкретно този вариант на спиралата е за обем, който аз предпочитам пред удължаващия ефект, затова нямам търпение да тествам това малко бижу...а и знаете, една златна гилза с YSL не е излишна на никоя тоалетка. ;)

Друг продукт, който съм си набелязала и със сигурност ще ми влезе в употреба през този сезон е Benefit Hello Happy Колкото и хубаво да е времето навън, все пак моята кожа целеустремено върви към изсушаване и определено избягвам цветната козметика, особено тежките фон дьо тени.Чувала съм не един добър отзив за продукта на Benefit - лека (водниста) консистенция, но въпреки това средно покритие, което пък ще ми е нужно заради белезите от пъпчици, затова сметнах, че това е доста адекватен избор за моята кожа и нейното състояние.

Все още съм в процес на разглеждане и подбор на продукти, но засега това е моят wish list за Черния петък.А Вие какво си набелязахте? :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар